Gå til innhold

Guide til ALLE medaljer,badges etc. i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kom over en kjekk guide som alle stat-whores sikkert vil ha stor glede av. Her kan man også finne ut hvor mange år man må investere for å få medaljene. (Det er mange :omg:)

http://ubar.bf2s.com/

Edit:Fikset link..

Endret av Vice
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom over en kjekk guide som alle stat-whores sikkert vil ha stor glede av. Her kan man også finne ut hvor mange år man må investere for å få medaljene. (Det er mange :omg:)

http://ubar.bf2s.com/main.html

Fantastisk side :yes:

Ser at det ikke er lagt opp til at man må være SKIKKELIG god får å få de skinnende blanke tinga :nei:

Oioi...

Skrevet

Jaja her er det bare å ta ut ferie de nesten 15 årene hvis man skal klare alt. Man skal ikke klage på at de har gjort det for lett...

Skrevet (endret)

Hva sier dere til feks. denne medaljen:

Marksman Infantry Medal

Den har følgende krav:

· Expert Knife Combat

· Expert Pistol Combat

· Expert Assault Combat (1000timer)

· Expert Anti-Tank Combat(1000t)

· Expert Sniper Combat(1000t)

· Expert Spec Ops Combat(1000t)

· Expert Support Combat(1000t)

· Expert Engineer Combat(1000t)

· Expert Medic Combat(1000t)

· Playing for 34 minutes in a server

Jeg har satt opp antall timer i parentes man må ha for å tilfredstille de forskjellige badgene(i tillegg kommer noe krav om "kills" men disse virker ikke så hinsides. )

Ergo må du spille i minst 7000 timer forå få medaljen!!

Men hva i all verden er det siste kravet?: "Playing for 34 minutes in a server"??!

Har man først spilt i mer enn 7000 timer så står liksom ikke de 34 minuttene i stil med resten av kravene.. :shrug:

Jeg kan ikke skjønne annet enn at disse kravene må

a)Være feil

eller

b) Bli endret av EA/Dice etterhvert.

Det har jo ikke så mye med dyktighet å gjøre, men mest om hvor stor del av livet man bruker på dette spillet. Dersom dette er de riktige krav (som også blir stående) er jeg ikke i tvil: Den som klarer å få alle medaljer,ribbons etc. er intet mindre enn en splitter pine gal person! Om han ikke var det før han/hun begynte med BF2 så er han/hun det garantert etter å ha rundet det.

Endret av Vice
Skrevet
Hva sier dere til feks. denne medaljen:

Marksman Infantry Medal

Den har følgende krav:

· Expert Knife Combat

· Expert Pistol Combat

· Expert Assault Combat (1000timer)

· Expert Anti-Tank Combat(1000t)

· Expert Sniper Combat(1000t)

· Expert Spec Ops Combat(1000t)

· Expert Support Combat(1000t)

· Expert Engineer Combat(1000t)

· Expert Medic Combat(1000t)

· Playing for 34 minutes in a server

Jeg har satt opp antall timer i parentes man må ha for å tilfredstille de forskjellige badgene(i tillegg kommer noe krav om "kills" men disse virker ikke så hinsides. )

Ergo må du spille i minst 7000 timer forå få medaljen!!

Men hva i all verden er det siste kravet?: "Playing for 34 minutes in a server"??!

Har man først spilt i mer enn 7000 timer så står liksom ikke de 34 minuttene i stil med resten av kravene.. :shrug:

Jeg kan ikke skjønne annet enn at disse kravene må

a)Være feil

eller

b) Bli endret av EA/Dice etterhvert.

Det har jo ikke så mye med dyktighet å gjøre, men mest om hvor stor del av livet man bruker på dette spillet. Dersom dette er de riktige krav (som også blir stående) er jeg ikke i tvil: Den som klarer å få alle medaljer,ribbons etc. er intet mindre enn en splitter pine gal person! Om han ikke var det før han/hun begynte med BF2 så er han/hun det garantert etter å ha rundet det.

Eller etter juksing.

Skrevet (endret)

The war college ribbon

· Commander Score of 45 in 1 Game

· 50 Global Hours as Commander

· Global Kill to Death Ratio Must be Greater than 3

Den ratioen såg stygg ut, men men.

Veteran Engineer

· 15 Repair Points in 1 Round

· 500 Global Hours as Engineer Class

15 repair piont = umulig uten juks!

Expert Engineer

· 1000 Global Repair Points

· 25 Repairs in 1 Round

· 1000 Global Hours as Engineer Class

25 repair points = umulig med juks

Meritorious Service Medal

· 1000 Global Hours Played in Total

· 50,000 Global Heals

· 25,000 Global Repairs

· 25,000 Global Re-supplies

Hallo EA/ DICE: Vet dere hvor vansklig det er å få repair points???

Another point to make about the badges is that you obviously require the previous badge to get the get the next (ex: Veteran requires Basic, Expert Requires Veteran).

Stemmer ikke helt, jeg fikk veteran pistol badge uten å ha fått basic fra før.

Jeg fikk begge to samtidig..

Endret av Markaren
Skrevet

Ehh hallo, sjekk denne:

Expert Ground Defense

· 24 TOW kills in 1 Round

· 750 Global Hours in TOW

Dette kan umulig være riktig. 750 timer i en TOW stilling!!! Er noen klar over hvor lenge dette er? Eneste måten å oppnå dette timekravet er å :

1.Sette seg i en bortgjemt TOW stilling ved rundestart

2.Forlate PC'n og feks. se på TV

3.Komme tilbake når runden er slutt for så å repetere det samme ett par tusen ganger....

Skrevet

Jeg tror EA og Dice har planlagt spillet sånn at det skal ta LITT lang tid for å runne det!!

som 750t i en TOW. da har de kanskje lagt det opp sånn at du ikke skal ta det 750t på en gang men litt og litt om gangen!

men herregud, på en måte er dette et drit bra spill... Men ranking systemet gjør det til et dritt spill (syns jeg)

Skrevet

syke antall timer man må gjøre forskjellige ting.. jeg har hvertfall ikke tenkt til og tilbringe livet mitt foran BF2.. SÅ bra er ikke spillet.. Nå virker medaljer og awards mye mindre viktig..

Skrevet (endret)

tipper at når første man har halvparten av alle medaljene, så har Battlefield 3 kommet ut!

"år 2034"

Per: -Jippi eg har alle medaljene i Battlefield 2!!!

Pål: -Battlefield 2? Hva er det? :dontgetit:

Endret av Selvbyggern
Skrevet
tipper at når første man har halvparten av alle medaljene, så har Battlefield 3 kommet ut!

"år 2034"

Per: -Jippi eg har alle medaljene i Battlefield 2!!!

Pål: -Battlefield 2? Hva er det? :dontgetit:

*Ler leveren, hjertet, lungene og andre diverse organer ut*

Å spille BF2 på Windows 2034 blir som å spille den orginale versjonen av Pong på XP :D

Skrevet

Flere av disse kravene er jo helt ville... :omg:

Du oppnår umiddelbart heltestatus blant alle nerder hvis du klarer alt det der. Du blir som en jedi av alle nerder, en ûberjedinerd!

Skrevet
25 repair points = umulig med juks

Burde vel egentlig gå greit vis du spiller på 64 mann server, med masse kjøretøy og en med 2000(eller ihvertfall max)tickets ;)

Skrevet

Tja du skal slite ganske mye for å klare det, men det er sikkert mulig. Meste jeg har fått er vel 6 eller 7 på en runde, og da gjorde jeg nesten ikke annet enn å reparere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...