Gå til innhold

Hva har jeg ødelagt?


Anbefalte innlegg

Jeg skrdde på pc'n, så kom det en dialogboks om at registret mitt var litt føkka opp, og at jeg skulle gå til pcregfix.com .el no sånt for å få fiksa det. Regner med at det hele var et virus. Jeg kunne trykke på OK eller Avbryt, jeg trykka på avbryt. Så ble skjermen svart, men viftene gikk fortsatt.

Jeg slo den av og på igjen, men det var bare svart skjerm. Jeg aner ikke om dette har noe med det viruset å gjøre.

Jeg har resatt cmos, prøvd et annet skjermkort, koblet fra hd, cdrom og alt annet unødvendig, har til og med tatt pc'n fra hverandre og satt den sammen igjen.

Så, jeg tror vel at det er psu eller hk som har sagt takk for seg, men jeg vet ikke. Akkurat nå har jeg ikke noen annen psu eller hk som jeg kan teste med.

 

Til opplysning, så blir nb, sb, gpu, cpu og ram varmt når jeg prøver å starte.

 

Takker for svar! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du får ingen POST i det hele selv om HDn er ute.. Er ikke ofte virus klarer å svi av Biosen, men det er en mulighet. Du kan og kjøre med en og en RAMbrikke om du ikke allerede har forsøkt.

 

Om du tar ut batteriet og setter det på plass igjen og resetter på hovedkortet og lar HDn være ute.. får du noe respons da.. Ikke at jeg tror det vil hjelpe noe spesielt :)

 

Har du kjørt med oppdatert antivirus og brannmur og isåfall, hvilke programmer?

Lenke til kommentar

hart: Nei, ingen post.

Ha bare kjørt med en ram-brikke hele tia.

Jeg har allerede prøvd det med batteiet og hd og sånn, ingen respons, nei.

Jeg hadde nettop installert windows, så jeg hadde ikke antivirus da. Jeg hadde nettop installer Ad-Aware, oppdatert og søkt. Fant masse drit, men ikke det der.

 

runjohan: Det har jeg allerede gjort med to forskjellige skjermer.

 

enden: Ok, jeg skal prøve det.

 

Takker for alle svar til nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...