Gå til innhold

druid? treige levlere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er druid treige levlere? jeg er selv druid men er bare lvl 15 da har spilt et par dager med den? eller er det bare jeg som er for dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Druid er ikke en dårlig solo klassen. Men de har ikke sikkelig DPS til å kunne fungere effektivt solo. Selv om dette kanskje var tanken til Blizz og co gikk det ikke helt som tenkt..

De funker fint til å farme Highlevel elites da for stuff på 60. Bare ikke effektive med tanke på ren XP gain.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Personlig synes jeg at det ofte kan bli litt vel mye nedetid når man går solo, så jeg pleier som regel å gruppe opp med en annen - xpen blir ikke så veldig redusert, og det går langt kjappere. Jeg har spilt temmelig mye med en hunter, og da går mobs temmelig fort ned, da man får en tank (pet) og to som kan konsentrere om å deale damage.

Leste litt på WoW-Europe forumene, og er en god del som klager over at Druid har altfor lav DPS, spesiellt i sine forskjellige forms - noe jeg forsåvidt er enig i. Men Druid er jo en typisk Jack-of-all-trades, master of none-klasse.

Skrevet

Jeg har intrykket av at de fleste synes druider suger i PVP. Jeg har også fått det intrykket, for de går fort ned i Warsong Gulch BG. Kanskje de bare er dårlige spillere, men da har jeg til gode å se en bra Druid.

Skrevet

Druids er slettes ikke dårlige i PvP, de er tvertimot en av de beste klassene.

Sleit skikkelig med druids med min shaman, og shaman er jo i følge noen galinger "overpowered".

Skrevet (endret)

er druid selv, og koser meg mot alle classene i PvP, men syntes PvE går så tregt... Koser meg egentlig mest mot huntere og mages.. hunteren er praktisktalt udugelig uten pet, og mage er ubrukelig uten mana :)

mange som har yppa, men igjen fått kjørt seg... :cool:

syntes ikke shamaner er overpowered, men syntes de totemene begynner å bli irriterende...

Endret av AnVli..p4
Skrevet

Ja, druid har lav dps, men til gjengjeld har vi høy overlevelsesevne. Vil ikke annbefale deg å grinde som druid før kanskje de siste 5 levelene. Gjør heller quests eller grupp med andre. Da lvler du ikke treigere enn andre.

Folk sier catform funker ok til ca lvl 40, så du kan kanskje specce feral til du kommer til lvl 40!

Skrevet (endret)
Hei.

Du er for dårlig....

...spørs hva du mener med et par dager ;)

for et saklig inlegg.

ontopic: det er et faktum at druid er en av de classene som har meget lav DPS i pve. men den har gode healingskills of shapeshift noe som gjør at du kan grinde nesten uendelig uten stopp. nei druid er ikke trege lvlere.

pvp: en druid kan være meget god i pvp. kampene har en tendens til å vare lenge, men det er fordi druiden shaper til bearform og popper tilbake for å heale. den er utrolig seig å drepe.

Endret av Henrik2k
Skrevet
Hei.

Du er for dårlig....

...spørs hva du mener med et par dager ;)

for et saklig inlegg.

Er det? Selvfølgelig er det dårlig å være lvl 15 etter 2 dager. Ordet "dager" har forskjellige betydninger. Alt fra 6 timer til 24 timer. Derfor spurte jeg om hva han mente med dager. Generelt sett vil jeg påstå at det er dårlig å være lvl 15 etter 2 dager.

Nå vet jeg hva som er tregt for deg da.

Skrevet
Personlig synes jeg at det ofte kan bli litt vel mye nedetid når man går solo,

Hvordan i alle dager greier du å få nedetid med druid?

Personlig så kan jeg grinde i evigheter uten stopp (går aldri tom for mana), og hvis jeg må ta en pause så er det fordi jeg har tatt 2-3 mobs samtidig. Så lenge jeg tar 1 mob om gangen så går jeg aldri tom for noe som helst. Er lvl 57 forresten.

Uansett så er det bare å leve med at druid er en supportklasse og healing er det vi gjør. Kan være mainhealer i de aller fleste instances uten problem (har vært mainhealer en del ganger i BRD i det siste).

Skrevet (endret)

Kjørte 5-mann Strat i natt med to druids, en paladin, en hunter og meg (mage). Det gikk kjempefint. Den ene druiden var tank. Hadde absolutt ikke problemer med å holde aggro.

EDIT: Ikke Scholo, men Strat.

Endret av CobraM
Skrevet
er druid treige levlere? jeg er selv druid men er bare lvl 15 da har spilt et par dager med den? eller er det bare jeg som er for dårlig?

En venn av meg er druid, etter levle 20-30 og han fikk cat form leveler han raskere en meg (shadow Priest) han tar meg snart igjen, han grinder med cat form, skifter til vanlig form healer seg selv, så skifter han til cat form igjen

Skrevet
Jeg har intrykket av at de fleste synes druider suger i PVP. Jeg har også fått det intrykket, for de går fort ned i Warsong Gulch BG. Kanskje de bare er dårlige spillere, men da har jeg til gode å se en bra Druid.

druids suger aldeles ikke i pvp!! skal du ha noe som suger i pvp så har du en warlock! kan fin ta ned warriors som er ett par lver høyre en meg solo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...