rvenes Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Eg synes man ikkje burde få teamkills når "idiotene" kjøyrer på landminene mine. Det samme gjelde claymoren som Sniper klassen har. Det er jo ingenting som slår følelsen man får når motstander til og kjøyre over minene dine... Du ofrer jo ofte livet for at dei skal kjøyre over dei (les lokke mat, run & hide) Spelte på Catch Gamer server nr veit ikkje heilt... La ut miner i vegen, dette var ved MOTSTANDRS hovedbase, eit stykke i fra, nesten ved vår base, som vi hadde tatt. Det går ikkje mange minuttene før ein teammate finner på og kjøyre over landmina mi... også klarer han og punishe meg fordi at eg "teamkilla" han! Det samme skjedde litt seinere, men da var vi enda nærmere fiendens hovedbase (som gjikk ann og ta, ingen spawnrape her nei). Eg la ut miner i vegen.... og går opp til basen og skyt og herjer på, vi klarer og ta basen... og vi må vidre... Setter meg på i ein jeep sak og kjøyrer... eg ser sjåføren velger vegen der eg la ut miner, og eg skriver : LANDMINES AHEAD! Trur du han skjønte det? nei, han kjøyrte over ein gang til og punisha meg for teamkills, eg hoppa seffølelig av bilen når eg såg kor han kjøyrte av hen. Kva synes dere om at man kan bli punisha fordi at dei andre er kløner og ikkje ser seg for? Hadde eg kjøyrt bil og kjøyrt over ei landmine som teammates hadde lagt ut, hadde eg seffølgelig tatt forgive! Det er ikkje like enkelt og sjå alle minene, det skjønner eg. Eg tviler på at eg gidder og legge ut landminer lengre, for kun og bli punisha. Det er litt synd, om fleire tenker som meg, og ikkje vil spele enginer klassen lengre, fordi vi trenger mekanikere til ting og tang! Endret 18. juli 2005 av Cornel
Furyfax Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Plagsomt det derre. Men synes også det burde gis poeng når man setter c4 på hq'en, radaren eller artelleriet, det plager meg..
CHB3 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 det er riktig at man får tk når en team mate kjører over mina din. Men det er IKKE riktig av han og punishe deg!
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Heh... er ikkje slik eg legger ut miner til vanlig, kun for og vise kor langt på avstand man ser dei. Er jo bare for sjåføren og hoppe ut av bilen, så stopper dei ganske fort. Ser jo godt på høgreside at det er miner der da.
Mr. Purple Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 hater det når jeg har lagt meg i et tårn for å snipe.. så har jeg lagt en claymore ved toppen av stigen.. da er d alltid en tulling som går rett i den... jeg har prøvd å lagt en mine ved toppen av en stige for så å klatre opp...man får det røde minemerke til høyre på skjermen i god tid.. og man kan stikke hodet over kanten for å se etter miner uten at de går av..men folk får ikke med seg en dritt og klatrer rett opp og sprenges til H. og det blir d punish for... og når man klatrer opp i et tårn eller opp en stige må du skjønne at dette kan være en fin plass for sniper å legge miner det verste jeg har opplevd var en tulling som sto å så på en mine... så prøvde han å "snike" seg forbi den uten at den sprengtes..noe den gjorde og jeg fikk punish
CMOTDibbler Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Miner er håpløst på offentlig. Legg ut en mine og se at den tiltrekker vennlige kjøretøy som nattsvermere til utelamper. Hadde en episode i kveld på bf.no sin Mayhem-server hvor jeg skulle fjerne en mine jeg hadde lagt ved inngangen, fem meter foran en bil. Så klart setter det seg en tulling bak pedalene og ratter det ene hjulparet over mina så den sprenger rett i ansiktet mitt. Punish før jeg engang rekker å si unnskyld.
CMOTDibbler Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 hater det når jeg har lagt meg i et tårn for å snipe.. så har jeg lagt en claymore ved toppen av stigen.. da er d alltid en tulling som går rett i den... jeg har prøvd å lagt en mine ved toppen av en stige for så å klatre opp...man får det røde minemerke til høyre på skjermen i god tid.. og man kan stikke hodet over kanten for å se etter miner uten at de går av..men folk får ikke med seg en dritt og klatrer rett opp og sprenges til H. og det blir d punish for... og når man klatrer opp i et tårn eller opp en stige må du skjønne at dette kan være en fin plass for sniper å legge miner det verste jeg har opplevd var en tulling som sto å så på en mine... så prøvde han å "snike" seg forbi den uten at den sprengtes..noe den gjorde og jeg fikk punish Jeg synes det er irriterende at jeg finner en claymore på toppen av stigen til kraner og store bygninger som er i vennlig territorium. De sperrer av store områder som resten av laget også skal ha tilgjengelig.
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 hater det når jeg har lagt meg i et tårn for å snipe.. så har jeg lagt en claymore ved toppen av stigen.. da er d alltid en tulling som går rett i den... jeg har prøvd å lagt en mine ved toppen av en stige for så å klatre opp...man får det røde minemerke til høyre på skjermen i god tid.. og man kan stikke hodet over kanten for å se etter miner uten at de går av..men folk får ikke med seg en dritt og klatrer rett opp og sprenges til H. og det blir d punish for... og når man klatrer opp i et tårn eller opp en stige må du skjønne at dette kan være en fin plass for sniper å legge miner det verste jeg har opplevd var en tulling som sto å så på en mine... så prøvde han å "snike" seg forbi den uten at den sprengtes..noe den gjorde og jeg fikk punish Jeg synes det er irriterende at jeg finner en claymore på toppen av stigen til kraner og store bygninger som er i vennlig territorium. De sperrer av store områder som resten av laget også skal ha tilgjengelig. hugs på at det sperrer av store områder for fienden også.
w00tson Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg synes det er irriterende at jeg finner en claymore på toppen av stigen til kranerog store bygninger som er i vennlig territorium. De sperrer av store områder som resten av laget også skal ha tilgjengelig. Snipere må ha en måte å beskytte ryggen på, er alltid noen som skal ha hevn for at du snipet dem. Og det mangler ikke på andre plasser du kan gå..
Markaren Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg synes det er irriterende at jeg finner en claymore på toppen av stigen til kranerog store bygninger som er i vennlig territorium. De sperrer av store områder som resten av laget også skal ha tilgjengelig. Snipere må ha en måte å beskytte ryggen på, er alltid noen som skal ha hevn for at du snipet dem. Og det mangler ikke på andre plasser du kan gå.. Det verste er at fiendene går fem på hele tiden!! Litt rart siden man kan se minen når man er på toppen av stigen, og det er bare å rygge etterpå
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jepp....på de serverne jeg spiller på (SGS, Moahosting etc etc) så er det ingen som kjører over landminer på laget mitt....problemet med landminer er jo at hvis du legger dem et sted så blokkerer du vanligvis veien for lagkameratene dine Angående det med Claymores, jeg skriver alltid at jeg har lagt en mine der jeg har lagt den, legger gjerne to slik at jeg ennå har ett lag med beskyttelse hvis en mine sprenger, lagkamerater løper rett inn der det står Claymores mens fienden er smart nok til å prøve å snipe meg.
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Jepp....på de serverne jeg spiller på (SGS, Moahosting etc etc) så er det ingen som kjører over landminer på laget mitt....problemet med landminer er jo at hvis du legger dem et sted så blokkerer du vanligvis veien for lagkameratene dine Angående det med Claymores, jeg skriver alltid at jeg har lagt en mine der jeg har lagt den, legger gjerne to slik at jeg ennå har ett lag med beskyttelse hvis en mine sprenger, lagkamerater løper rett inn der det står Claymores mens fienden er smart nok til å prøve å snipe meg. Legger som regel landminer slik at tankser etc kan kjøyre forbi enkelt, men det ser jo ikkje enemys. Spessielt om man ser utafor taksen når man kjøyrer forbi (trykke på c kanppen) Om du må sikte imens du kjøyrer, så er det jo bare og trekke seg tilbake og la landminene gjere jobben.
Mr. Purple Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 hater det når jeg har lagt meg i et tårn for å snipe.. så har jeg lagt en claymore ved toppen av stigen.. da er d alltid en tulling som går rett i den... jeg har prøvd å lagt en mine ved toppen av en stige for så å klatre opp...man får det røde minemerke til høyre på skjermen i god tid.. og man kan stikke hodet over kanten for å se etter miner uten at de går av..men folk får ikke med seg en dritt og klatrer rett opp og sprenges til H. og det blir d punish for... og når man klatrer opp i et tårn eller opp en stige må du skjønne at dette kan være en fin plass for sniper å legge miner det verste jeg har opplevd var en tulling som sto å så på en mine... så prøvde han å "snike" seg forbi den uten at den sprengtes..noe den gjorde og jeg fikk punish Jeg synes det er irriterende at jeg finner en claymore på toppen av stigen til kraner og store bygninger som er i vennlig territorium. De sperrer av store områder som resten av laget også skal ha tilgjengelig. du har riktignok et poeng der... men å gå i minen for så å punishe for teamkill er bare latterlig
Elendil Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Har ikkje møtt på ein som har valgt å forgive, så det seier litt om lagmoralen. Og man ser det på god avstand at det er frendlige miner,c4 og claymors. omtrent 70-80% av dei gangene eg blir tk velger eg forgive. Men det er jo nokon som gjer det med vilje, det blir såklart punish.
viranth Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor de har gjort det så lett for folk å punished for teamkills, det er jo det dummeste de har gjort. Folk punished bare på faen 90% av tiden uansett, og om de ikke trykker i tide så blir det automatisk punish! Jeg punished aldri om det ikke gjøres med vilje, jeg vet selv hvor lett det er å gjøre en teamkill om man er litt uoppmerksom i noen sekunder, og spesielt pga de forskjellige bugs som ligger i BF2. Noe som er enda mer irriterende er hvor lett det er å kjøre over vennlige soldater, man skal jo bare såvidt være borti dem, selv med sneglefart blir folk drept. Grusomt irriterende når folk ikke flytter seg, du prøver å snike deg forbi og de løper til siden MOT deg og blir drept.
monzilla Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 er helt enig med dere her. Feks hvis noen løper rett foran/bak et kjøretøy, blir med et uhell overkjørt (pga egen feil) så er det helt idiotisk å straffe folk. Er det med overlegg er saken forsåvidt grei, men folk må da bruke hodet. Spawnet i HQ en gang, tok en hummer, kjørte i 20 sec. så var det en klovn som ville ha haik, og jeg begynte å rygge mot ham (rett bakover). Forstår ikke han da at han må gå til siden og hoppe inn i bilen i stedet for å løpe mot bilen? blir så sinnsykt frustrert....
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Vil du ha haik, så hold nede E knappen til du er kommet inni bilen/tanksen/helikopteret. På den måten sparer du deg for mange teamkills. Når du speler public er det litt vansklig og vite om dei vei tom "E" trixet, derfor er det lurt og ikkje kjøyre på folk. La heller dei sprinte til bilen.
Mr. Purple Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 litt off topic men når vi er inne på hjerneløse tullinger... er det noe jeg hater nesten like mye som teammates som går på miner, så er det sånne tullinger som absolutt skal fly det forbanna helikopteret uten at de egentlig vet hva et helikopter er fornoe... greit nok at man er nybegynner og gjør noen feil og ikke er så god... men JESUS TITTF*** her om dagen på BF.no serverne var det en tulling som på liv og død skulle kjøre helikopter... problemet var at han klarte ikke å komme seg lengre en 20-30meter før det gikk i bakken....og dette med en eller annen gjøk som gunner (jeg var den gjøken x antall ganger for mye ) dette går meg så vannvittig på nervene, spesielt med tanke på hvor viktig helikoptrene er hvis man skal vinne... han fikk vel holde på i en 40-50min før tullingen ble kicka
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Enig. Jeg er noe herk i helikopter så jeg kjører dem nesten aldri. Men andre herk, de kjører dem hele tida. Og skjønner knapt hvordan man tar av, enda mindre hvordan man kan fly helien
rvenes Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Skrevet 18. juli 2005 Enig. Jeg er noe herk i helikopter så jeg kjører dem nesten aldri. Men andre herk, de kjører dem hele tida. Og skjønner knapt hvordan man tar av, enda mindre hvordan man kan fly helien Bruk tastaturet! WSAD + piltastene, dropp musa! Har du joystick? bruk den!. Lag din eingen server og test innstillingene årtlig før du joiner publig og tar med deg halve laget i bakken. Eg mekka min eigen server da eg skulle teste at alle kontrollene var korrekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå