Gå til innhold

Klarer jeg å skaffe 570g på 5 dager?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Nå er det ca. 1 uke til jeg skal i militæret. Skulle gjerne hatt min epic mount før det. Den koster 800g. Nå har jeg 230g etter å ha laget meg Robe of the Archmage og Belt of the Archmage. Tror Tyr's Hand-farming skal gjøre susen.

 

Mount: 800g

Saldo: 230g

Mangler: 570g

 

Noen som har klart å skaffe så mye penger på så få dager?

Jeg donerer med glede det jeg får inn av gull de neste dagene jeg meld.

 

Har bare scholo igjen jeg, så er min epic i box :)

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Hadde ca 600g når jeg entret lvl 60. Nøkkelen er å være palla, få gratis hest på lvl 40 og begynne å grinde da, og nesten ikke bruke penger før lvl 60. Det greier du fint, kjøper du et item får du et bedre ett et par levler senere i en instance. :>

Lenke til kommentar

Haddde ca 17g når jeg entret lvl 60. Nøkkelen er å være rogue, få dyr mount på lvl 40 og begynne å sløse da, og nesten ikke spare penger før lvl 60. Det greier du fint, kjøper du et item (er du lur), for det dropper bare clothdritt et par levler senere i en instance :>

 

Etter gjennomgang av min sensur ;) (dette må du ikke gjøre)

Lenke til kommentar
Haddde ca 17g når jeg entret lvl 60. Nøkkelen er å være rogue, få dyr mount på lvl 40 og begynne å sløse da, og nesten ikke spare penger før lvl 60. Det greier du fint, kjøper du et item (er du lur), for det dropper bare clothdritt et par levler senere i en instance :>

:yes: :yes: :yes:

 

har selv også for øyeblikket 5 gull (4 nå tror jeg) og en mekanisk grønn kylling. Blitt en del AHing opp gjennom tidene :/

Lenke til kommentar

er du herbalist kan du tjene masse på å selge blomster da. Når jeg grinda for epic mount var det eneste jeg gjorde de 200 siste gulla:

 

- Selge blomster (4-5g for hver 20 stack av plaguebloom,sungrass o.l)

- Grinde undead i WP / EP

- Grinde rock elementals i silithus

 

og vips en gullfarget mechanostrider var min til odel og eie =)

Lenke til kommentar
Heisann

 

Nå er det ca. 1 uke til jeg skal i militæret. Skulle gjerne hatt min epic mount før det. Den koster 800g. Nå har jeg 230g etter å ha laget meg Robe of the Archmage og Belt of the Archmage. Tror Tyr's Hand-farming skal gjøre susen.

 

Mount: 800g

Saldo: 230g

Mangler: 570g

 

Noen som har klart å skaffe så mye penger på så få dager?

Hva skal du egentlig med epic mount i militæret? Der må du nok drasse rundt på ag og 7-duker på egne ben uansett..

 

Btw; hvor skal du? er vel bare gsv og garden som har inntak så tidlig på året?

Lenke til kommentar

Stikk til DM, drep de rare som spawner 08:00 og 20:00, de dropper som regel snacks. Og ja, det er BoE.

 

Uansett, 570g på så få dager er heller ganske vanskelig. Siden det kommer an på hvor mye tid du iheletatt orker å legge i det.

 

Tyr's hand er jo finplass, og det er jo ganske stille mellom Horde og Alliance der.

 

Om ikke, få med deg en som er exalted med argent dawn og har den trinketen. Så kan dere grinde epic mounten til Baronen i Strat :p

Lenke til kommentar
Btw; hvor skal du? er vel bare gsv og garden som har inntak så tidlig på året?

Madla i Stavanger

Marinen

 

*jodle på diverse militære og umilitære militær-sanger*

Om ikke, få med deg en som er exalted med argent dawn og har den trinketen. Så kan dere grinde epic mounten til Baronen i Strat :p

Tenkte på det en gang, men er drop-chance høyere om man er exalted? I såfall skulle jeg likt å sett hvor det står, fordi det er en mount jeg kan tenke meg når jeg skal pensjonere meg. Regner med jeg har nok tid da.

Lenke til kommentar
Takk. 470g nå. Fant Serenty Belt som jeg også skal selge. Runecloth går til Darnassus.

Kan dykk poste tips her? Sjølv er eg level 60(Mage) og har 138g! :blush:

Så langt har eg fått med meg:

-Scarlet og Strat runs

-Farme Runecloth

-Farme Azure Crystals

-Vere griseheldig og finne ein epic drop :p

 

Og om eg ikkje tar feil er vel Tyr's hand mest for rogues?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...