Gå til innhold

SE k750i farge


iam

Anbefalte innlegg

YO!

 

Jeg har sett at det finnes to farger som man kan få tak i til SE k750i. "Oxidized black" er den vanlige som de fleste har tror jeg, og den andre "Blasted silver" som jeg nettopp har sett. Lurte på om det finnes sølv i Norge og får man tak i det nå?

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10242

 

Gå inn på siden og se under på "Mer K750i" også "Prøv telefonen". Der vil du kunne se fargene....hvilken farge er kulest syns dere? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

 

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

 

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...