FaBiCon Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 PC henger seg når jeg spiller, og det går ikke og ta Ctrl+Alt+Delete Jeg må skru pc helt av. Noen som vet hva dette kan være?
Fat_ASS Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) kan være tusen ting... men jeg har også hatt det problemet tidligere... etter at jeg oppgraderte maskinen så begynte den og låse seg når jeg spilte helt uten grunn...det kom også stygge lyder ut på høytalerne...eneste jeg kunne gjøre for å få maskina i gang igjen var å resette den... Det viste seg til slutt at det var skjermkorte som var feilen å jeg har nå fått nytt å maskina har ikke låst seg en eneste gang siden da... Men som sagt, det kan jo være alt mulig som forårsaker ditt prblem... Endret 16. juli 2005 av Fat_ASS
FpsStu Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har samme problem selv, hos meg så er det varmeproblemer... Retailkjøleren på 6600GT kortet mitt takler ikke presset, og klikker ganske kvikt når refleksjoner og vann kommer på bildet. Må nok bare bytte skjermkort kjøler
Citizenx Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har samme problemet Har vært klar over hva problemet kommer av i en stund nå, men har ikke tatt initiativet til å gjøre noe med det, annet enn å kjøre åpent kabinett. Hjelper litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå