Chrynarx Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 er det noen som kan hjelpe meg? micen min funker ikke!! jeg fikk Vt og så klarer jeg ikke sette opp volum der, den vil ikke gå opp å når jeg tar test maskinvare hører jeg ikke micen.. jeg bruker en vanlig mic og koss porta headsett.. men til vanlig har jeg et anlegg som krever de 3 inputsa jeg har dvs mic lyd og en til som jeg ikke vet hva heter.. og nå er det bytta om så skal jeg høre no må jeg putte headsett i mic men mic funker ikke lenger.. ahr funkafør over msn, det gjør de tikke nå :S
Jooakim Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Skjønte ikke mye av dette gutten min.. btw; hva har dette med Counter-Strike å gjøre? *rapportert*
Chrynarx Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 kanskje ikke men vt bruker mest i cs.. så hvis noen kan hjelpe meg.. så plz.-.
Simen1 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg skjønnte heller ikke så mye av forklaringen i første innlegg. Men en ting er i hvertfall sikkert: Tråden er feilpostet. Jeg tror det er best trådstarter starter en helt ny tråd i riktig del av forumet og prøver å forklare seg på nytt der. (Flytting av tråden vil bare føre til fortsatt ørten innlegg fra folk som ikke forstår eller vil kommentere "grammatikken"). Tråden stenges derfor. Trådstarter jeg legger ved et par hurtiglinker til kateogorier som du nesten må vurdere selv hvor spørsmålet passer best: Hardware -> Lydkort og PC-høyttalereHer kan alt relatert til lyd på pc-en diskuteres. Lyd & Bilde -> Audio Diskuter forsterkere, høyttalere, kabler, spikes, dolby surround,elementer, høyttaler-merker eller annet som faller naturlig under Audio.
Anbefalte innlegg