Nyko Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) jeg har sat opp en server, men ingen kommer seg inn på den utenatt broren min som er i samme router. har jeg gjort noe galt eller er jeg ikke helt ferdig? jeg har prøvd å skrive sv_lan 0 i consollen og det står at den er blitt til 0, men jeg må skrive det hver gang jeg går inn på serveren. broren min kommer seg inn med denne ip'en: 192.168.1.2:27015 , men det står at jeg skal bruke denne ip-en å je til andre: 84.234.163.202:27015. Endret 17. juli 2005 av Nyko
Moltrez Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Ruteren din stopper sikkert porten som en CS-server bruker for inett. Dvs. at du må åpne port 27015 i ruteren for at folk kan koble seg til via internett. Grunnen til at broren din kommer inn, er at dere er i LAN.
Moltrez Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Går inn på ruteren (Default Gateway ip'en). (Start -> Kjør -> ipconfig, der finner du default gateway). Til meg, så må jeg gå på NAT for og åpne porter etc.
Ksungam Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg prøvde dette og kom inn et sted hvor det er: "Item Type Service Port Map To IP Address Enable" Og under er det masse rader der du kan velge noen greier skrive inn tall osv... Er det her jeg åpner portene?
Nyko Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 (endret) Går inn på ruteren (Default Gateway ip'en). (Start -> Kjør -> ipconfig, der finner du default gateway).Til meg, så må jeg gå på NAT for og åpne porter etc. er det på "special application" eller på "virtual server"? edit: har funnet det Endret 16. juli 2005 av Nyko
Nyko Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 hva skal det stå på disse?: 1) Trigger Port 2) Trigger Type 3) Public Port 4) Public Type
Nyko Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 hva skal det stå på disse?: 1) Trigger Port 2) Trigger Type 3) Public Port 4) Public Type Noen som vet det?
Kydland Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 Har du NextGenTel og denne ruteren, så kan du følge denne guiden
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)
Anbefalte innlegg