Gå til innhold

hva skal det stå?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har sat opp en server, men ingen kommer seg inn på den utenatt broren min som er i samme router. har jeg gjort noe galt eller er jeg ikke helt ferdig?

jeg har prøvd å skrive sv_lan 0 i consollen og det står at den er blitt til 0, men jeg må skrive det hver gang jeg går inn på serveren. broren min kommer seg inn med denne ip'en: 192.168.1.2:27015 , men det står at jeg skal bruke denne ip-en å je til andre: 84.234.163.202:27015.

Endret av Nyko
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ruteren din stopper sikkert porten som en CS-server bruker for inett.

Dvs. at du må åpne port 27015 i ruteren for at folk kan koble seg til via internett.

Grunnen til at broren din kommer inn, er at dere er i LAN.

Skrevet

Går inn på ruteren (Default Gateway ip'en). (Start -> Kjør -> ipconfig, der finner du default gateway).

Til meg, så må jeg gå på NAT for og åpne porter etc.

Skrevet

Jeg prøvde dette og kom inn et sted hvor det er:

"Item Type Service Port Map To IP Address Enable"

Og under er det masse rader der du kan velge noen greier skrive inn tall osv...

Er det her jeg åpner portene?

Skrevet (endret)
Går inn på ruteren (Default Gateway ip'en). (Start -> Kjør -> ipconfig, der finner du default gateway).

Til meg, så må jeg gå på NAT for og åpne porter etc.

er det på "special application" eller på "virtual server"?

edit: har funnet det

Endret av Nyko
Skrevet

hva skal det stå på disse?:

1) Trigger Port

2) Trigger Type

3) Public Port

4) Public Type

Skrevet
hva skal det stå på disse?:

1) Trigger Port

2) Trigger Type

3) Public Port

4) Public Type

Noen som vet det?

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...