Gå til innhold

Hvem selger billigst "Artic Silver 3" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Tenkte å kjøpe Artic Silver 3 på Multicom. Men der kostet det 139,- kroner. Syntes det var litt dyrt?

Vet dere om billigere?

Takker for alle svar :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gump! 110,- i post oppkrav for en vare til 70 kroner på nettconncetion å 120 kroner i oppkrav hos den andre til 75 kroner.

Det er 180-195,- for en liten tube... lurer på om de sender med A-Post om jeg overfører fra nettbank?

Det var dyrt! har ikke bruk for noe annet..

Skrevet

Komplett i møllergata selger AS3 nå.. kostet under 100 men jeg husker ikke hvor mye.

weeee, løøøøp og kjøøøp!

Skrevet

Quote:

Kjetil Lura skrev (2002-07-30 15:42):

Nå eg var nede på obs kostet AC3 75kr. :razz:

Hallo....nå skriver du "AC" igjen, det er andre gangen jeg retter på deg! Det heter "AS"3!!!

Skrevet
Quote:

Killer_DT skrev (2002-07-31 11:18):

Hallo....nå skriver du "AC" igjen, det er andre gangen jeg retter på deg! Det heter "AS"3!!!

Får håpe det blir den siste. Men du forstår hva eg mener jo så hva er problemet. :lol:
Skrevet

Tror noen av webshopene er villig til å sende AS som pakke hvis du forhåndsbetaler. I hvert fall tror jeg det var netconnection som sa seg villige til det en gang. *send mail til alle webshoper som selger AS og spør* :smile:

Skrevet

Quote:

Arctic skrev (2002-08-01 03:33):

Jeg fikk min AS fra Netconnection i brev. Betalte for frimerke :smile:

Men så heter jo du Arctic også da! Du heter sikkert Silver til etternavn...

Skrevet

Quote:

Den 2002-07-30 18:15, Sauron skrev:

Det er 180-195,- for en liten tube... lurer på om de sender med A-Post om jeg overfører fra nettbank?

Da jeg kjøpte Artic for en stund tilbake, avtalte jeg med 3DFXcool om forskuddsbetaling og A-post frakt. Det fungerte helt fint, og jeg sparte en masse porto. :smile:

Du kan emaile/ringe dem og forhøre hvordan du skal gå fram.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...