-Teddy- Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Hva i heite skal du med 'lastinv' i BF2? Du løper ikke noe raskere med kniv, bare så det er sagt Lettere å bytte til et annet våpen i krig. (MIN mening)
-Teddy- Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Skrevet 19. juli 2005 Hmm, har spilt endel som commander når ingen andre vil ha jobben. Har faktsikt gått veldig bra, har forstått poenget og sender ut squads på oppdrag i hytt og pine Men nå nettopp merket jeg plutselig at på dn ene kolonnen (nest til venstre) var på -14! Jeg hadde kun to teamkills alt i alt så jeg skjønte ikke bæret. Vanligvis pleier den å være på rundt 5-15. Tror det har noe med tk, hjelpe folk med ammo og healthkits, am I right? Hvordan kan den ha blitt så høy (lav...), uten å ha mer enn noen tk's?
MrLee Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 nope, eneste negative du kan få er hvis folk punisher deg for teamkills... Da får du gjerne 4-5 minuspoeng i slengen også da..
CMOTDibbler Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Du får -4 poeng for TK, og -2 ekstra hvis han straffer deg. Om du dreper deg selv på noen måte får du -2 poeng. Skade på lagkamerater og lagkameraters kjøretøy gir også minuspoeng. På den kolonnen med siktet står kills og attmed står deahts. Akkurat det tror jeg at jeg skjønte litt, men lurer mest på hva den pokalen og den til høyre for den er for noe. Pokalen står for den totale scoren din. Det andre symbolet er poengene dine, de som du får av å reparere, dele ut ammo, dele ut legepakker, gjenopplive folk osv. Endret 20. juli 2005 av CMOTDibbler
-Teddy- Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Skrevet 20. juli 2005 Du får -4 poeng for TK, og -2 ekstra hvis han straffer deg. Om du dreper deg selv på noen måte får du -2 poeng. Skade på lagkamerater og lagkameraters kjøretøy gir også minuspoeng. På den kolonnen med siktet står kills og attmed står deahts. Akkurat det tror jeg at jeg skjønte litt, men lurer mest på hva den pokalen og den til høyre for den er for noe. Pokalen står for den totale scoren din. Det andre symbolet er poengene dine, de som du får av å reparere, dele ut ammo, dele ut legepakker, gjenopplive folk osv. Takk! Det hjalp, når skjønner jeg litt mer her. Da er det forståelig at jeg hade 14 minuspoeng. Men - poeng, går det på score eller den "samarbeidsbaren"?
Markaren Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) På en server jeg spilte på så hadde commanderen vår denne scoren: 0 -20 0 10 Hahaha Endret 20. juli 2005 av Markaren
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 du får dem på samarbeidsbaren, men det blir jo lagt sammen i totalscoren din for runden din uansett.. kills teller for 2 og teamwork poeng 1 = totalscoren din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå