Håvard Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hallo! Jeg har aldri renset registert mitt, og lurer på om det ligger mye rart der som bør fjærnes.
Bornslip Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hvor mye rot og "loose ends" som ligger å lager flaskehalser i registeret ditt kommer veldig ann på hvor lenge det er siden siste formatering, og hvor ofte du fjerner programmer du har installert... Omtrent alle programmer du installerer legger inn noe i registeret, og det er ikke alltid alt fjernes ved en uninstall... Personlig bruker jeg CCleaner til å rense opp i alt rotet, og er superfornøyd med programmet. Det fjerner alt rotet og går igjennom registeret i windows og gir deg muligheten til å backe up alt før du fjerner noe. Jeg bruker CCleaner ca en gang i uka, og har aldri hatt noen problemer etter å ha fjernet ting fra registeret med dette programmet. Last ned fra www.ccleaner.com Edit: Skriveleif Endret 15. juli 2005 av Bornslip
Håvard Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 Hvilke haker bør jeg fjærne, og hvilke bør jeg hake på?
Bornslip Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg pleier bare å bruke de innstillingene som er når man installerer programmet, altså ikke legge til eller fjerne haker...
Håvard Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 hvilke haker må jeg ta av for at den ikke skal fjærne noe fra firefox?
Marti Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 De som er under taben "Programmer" og der du finner "Firefox".
Tordenflesk Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Anbefaler RegSupreme til å rense registeret. CCleaner renser veldig lite.
p@ge Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Anbefaler RegSupreme til å rense registeret. CCleaner renser veldig lite. helt enige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå