TimmyTheRapboy Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hei! Nå har det seg sånn at jeg bare elsker å sprenge opp fiendens artilleri og diverse, men det som plager meg er at jeg ikke får noe credit for det. Det første jeg gjør i starten av et map er å ta et helikopter, flyge til fiendens artilleri og sprenge det opp, men jeg ser ikke ut til å få noe igjen for det uansett hvor mange ganger jeg gjør det . Er det noen som vet om jeg får noe får det i det hele tatt?
[Z]Champ Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hei ! nei desverre så er det ikke lagt opp slikt at du får poeng fro denne jobben , det skulle vært slik men det har de nok oversett , så det er en krevende jobb man ikke får noe igjen for
MrLee Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Nope du får ikke det. Jeg mener at du burde få Teamwork poeng for det på lik linje med at support får for å gi ammo, engineers for å fixe og medics for å heale...Å nekte fiendlig commander tilgang til UAV, sat scan og art. strikes er ganske så teamwork basert... Forresten, er det bare jeg som reagerer på at det tar 28(!) shells fra en M1A2 Abrams tank å denge en artilleri enhet? 28 f. shells FFS!!! Veit du hvor lenge det tar å skyte 28 shells mot 1 pokkers art. plassering? Skal man lissom overleve å gjøre det?
kenneth11 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Nope du får ikke det. Jeg mener at du burde få Teamwork poeng for det på lik linje med at support får for å gi ammo, engineers for å fixe og medics for å heale...Å nekte fiendlig commander tilgang til UAV, sat scan og art. strikes er ganske så teamwork basert... Forresten, er det bare jeg som reagerer på at det tar 28(!) shells fra en M1A2 Abrams tank å denge en artilleri enhet? 28 f. shells FFS!!! Veit du hvor lenge det tar å skyte 28 shells mot 1 pokkers art. plassering? Skal man lissom overleve å gjøre det? Det er derfor jeg aldri tar arty med tank
Arne_F Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 må bruke C4 da, tar 2 stk per artellery elns Det er nok det som er mest effektivt.
Hotel Papa Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 trenger bare et sted å hente flere C4 da, har man ikke bare 5pakker eller no sånn?
kenneth11 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 ....eller en ganske bra plassert bombe fra en F-35/SU-17
MrLee Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 F35 Joint strike fighter SU-17 Fitter (ja...utrolig dårlig navn på norsk ) Bombefly altså
Vt-iversen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Det er nok derfor Spec-ops heter Special-operations. Å ta ut UAV, Sat-scan og artillery er en jobb for disse. Ikke nødvendigvis så realistisk, men jeg syns det funker bra i spillet. Men er helt enig i at man burde få teamwork-points for disse handlingene!
w00tson Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 trenger bare et sted å hente flere C4 da, har man ikke bare 5pakker eller no sånn? Vær squad leader, da kan du be om supplies. Be om supplies, legg ut alle C4, så sprenger du, refuel så du kan sette en til på siste kanon. Med en gang du begynner å sprenge artilleri, så får commanderen på andre laget beskjed om det. så best å sprenge mest mulig på en gang. Får håpe de gir poeng for det i framtiden, og at det får tilbakevirkende kraft. Da vanker det mye poeng
Nugget Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 F35 Joint strike fighter SU-17 Fitter (ja...utrolig dårlig navn på norsk ) Bombefly altså Ehm... SU-34 Flanker *Prike pirke*
MrLee Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 ikke jeg som kom med data, jeg bare fant NATO callsignene...
Vt-iversen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 På den annen side... se for deg at vi får poeng for å sprenge artilleri osv. Da vil antageligvis mange bare campe artillerikanonene som eff, og vi mister hele poenget med å ha en god commander. Kanskje det bør være slik for at disse enhetene skal få være litt i fred. Jeg syns det virker som de blir sprengt nok slik det er nå, og det uten at man har noe igjen for det. Tenk litt på det
w00tson Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 På den annen side... se for deg at vi får poeng for å sprenge artilleri osv.Da vil antageligvis mange bare campe artillerikanonene som eff, og vi mister hele poenget med å ha en god commander. For det første, en god commander er ikke en som skyter masse med kanonene. For resten er det viktigere med UAV og supplies til rett tidspunkt. For det andre vil en god commander sette folk til å drepe de som plager kanonene OG bruke supplydorps til å fixe kanoner...
Vt-iversen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Da jeg skrev disse enhetene, mente jeg samtlige. Både Artilleri, UAV, og Sat-scan. I går opplevde jeg noen som c4-campet artillerikanonene OG supplydropsene mine på dem. Jeg prøvde å sende folk til å ta seg av dem, men du vet like godt som meg at det ikke hjelper når de heller vil fly rundt som hodeløse høns og gjøre som de selv vil. Og hadde men fått poeng for å sprenge artilleri ville de vente på mine supplydrops for så sprenge på nytt og få mer poeng. Dermed vil ikke commanderen kunne hjelpe andre soldater der det trengs. Tilstandene ville blitt mye værre om det ble lagt poeng på det. Og ikke si at en god commander klarer jobben like godt om noen spam-sprenger alle mulighetene han har for å hjelpe laget. Endret 16. juli 2005 av Vt-iversen
w00tson Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 hehe, det var vel ikke meg ? Men det er nok mange artilleriofre som IKKE føler med deg.. Det må jo være lov å sette ut commanderen på andre laget ved å sprenge verktøyene hans ?
Vt-iversen Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jeg er enig med deg w00tson, men om det blir poeng på dette, blir det så attraktivt å ta ut disse enhetene, at en commanders jobb sannsynligvis blir vridd fra å hjelpe laget sitt, til å måtte reparere artilleri, uav og sat-scan med supplydrops gjennom hele runden.
w00tson Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Jo, det er jo rett. Men om det ikke er sånn videre mye poeng å tjene på det, så vil vel de fleste ikke gidde. Kanskje DICE har en god grunn til å ikke ha poeng for å ta ut arty, uav. Ser for meg to idioter, en på hvert lag. Den ene sprenger ting, den andre fixer det. Masse poeng på begge to >.< (en slemmere versjon er medic på ditt lag som reviver deg for at kameraten på andre laget skal knive deg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå