superreven Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg holder på å sanke inn delene til Shadowcraft Armor nå, og har begge delene til Devilsaur Armor på lur... Det jeg tenkte var at det kunne kanskje være bedre og bruke 6 deler SC og 2 deler DS armor, fremfor 8 deler SC... Du får da set bonus fra SC opp tilogmed sjette item, mens den syvende set bonusen til SC er +2 to hit - dette den samme set bonusen du får fra DS. Ergo: Du vil ikke få den åttende setbonus fordelen til SC som er +4 damage on offhand, men isteden +2 to crit og +75 attack power fra DS. DS settet har stamina i tillegg, mens SC har agi og strength i tillegg til det igjen. Følg link ovenfor for detaljer. Hva mener dere? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 for meg ser det ganske så bra ut..! Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 dette har jeg faktisk ikke tankt på før så når du sier det på den måten virker det jo ganske bra tror jeg skal gå får de som du sier på min char Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg har tenkt på det, men jeg synes devilsaur ser så forbanna stygt ut rett og slett Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Shadowcraft kan du få billig av meg. Settet er temmelig dårlig. Gå heller for PvP-settet. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Nightslayer ftw EDIT: eller bloodfang da =) Endret 15. juli 2005 av Arrosiach Lenke til kommentar
superreven Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Nightslayer ftw EDIT: eller bloodfang da =) Vel, seff da.. men det ligger LITT lenger frem i tid. - Tenkte å skaffe SC/DS først iallefall, muligens klikke litt i Alterac en uke eller to å få bra rep med stormpikes + stige i PvP honor... edit: leifzor Endret 15. juli 2005 av superreven Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Kommer helt an på hvordan type rogue du er og da, forsåvidt. Hadde uannsett holdt meg langt unna hele SC settet ettersom det ikke er noe bra i det hele tatt, kanskje 3. del bonusen med + til daggers though. Gå for 6 SC og 2 DS; eller enda bedre, random AP gear (med noe stamina enchants kanskje) og DS settet Edit: Og Arrosiach, drit nå i hvordan det ser ut, er ikke det som teller, bare en liten bonus/minus det ^_^. Endret 16. juli 2005 av Artex Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Eneste positivet med sc er utseendet. Stats er veldig dårlig sammenlignet med like lett, eller lettere oppnåelige deler. DS er uansett en konge-kombo som du burde bruke, men skaff noe annet enn sc... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Artex, jeg har både devilsaur og shadowcraft, og jeg bytter mellom dem.. Devilsaur er jo konge for daggers da, siden det gir veldig mye attackpower Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Artex, jeg har både devilsaur og shadowcraft, og jeg bytter mellom dem.. Devilsaur er jo konge for daggers da, siden det gir veldig mye attackpower AP er konge for swords også skal jeg låve deg! Crittet 924 med et sinister strike slag på en caster i ubrs i går, brukte assassination blade. Hadde 1096 AP atm. (MotW,BoK,BoM og Battle Shout). - har screenie hvis noen tror jeg skrøner. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Superreven kan du poste bilde?? ikke at jeg ikke tror på deg men jeg vil gjerne se Lenke til kommentar
superreven Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Superreven kan du poste bilde?? ikke at jeg ikke tror på deg men jeg vil gjerne se Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Skal si du hadde lite stamina.. Under 4000hp maks buffa, vanvittig lite. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Skal si du hadde lite stamina.. Under 4000hp maks buffa, vanvittig lite. Har vel ca 5k i hp når jeg er max buffa. Mangler blant annet blood pact. Har 34xx hp ubuffa. edit: tror også den pof'en var av den dårlige sorten.. rank 1. Endret 17. juli 2005 av superreven Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) God blanding av gear er best for pvp, men sc for looks Gear som er nokså lett å skaffe og ikke er MC/onyxa eller rank avhengig: SC cap Mark of Fordring Wyrmtounge Shoulders Cape of the black baron Cadaverous Armor Bracers of the eclipse Devilsaur gauntlets Serpentine sash Devilsaur leggings Pads of the dread wolf Don Julio's Band Painweaver Band Blackhand's Breadth Counterattack Lodestone/pvp trinket The lobotomizer main hand og Bonescraper offhand + Bloodseeker eller Precisely Calibrated Boomstick i ranged. Enchants er: Head 100hp, shoulders resist all +5, Cape +3 agili, Chest + 100 hp, Bracers +9 stam, gloves +9 agili, leggings + 100hp, boots + speed. På våpen ville jeg gått mainhand +5 weapon dmg og offhand lifestealing. Dette er standard "cookie cutter" gear med nærmere 3600~ hp ubuffa, 750 AP~ , 14% dodge ~ , 21% crit'~ og du vil se ut som et opplyst juletre Endret 17. juli 2005 av DirtyDog Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 God blanding av gear er best for pvp, men sc for looks .... og IKKE ta med en hunter når du skal farme for bracers Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har +15 agi på begge mine våpen. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Har +15 agi på begge mine våpen. Er også sugen på de enchantsa, men de selges så uhorvelig dyrt på min server.. 150g. Jeg mener, dette er en vendor kjøpt reicpe (timbermaws), og reagents kan vel ikke være så dyre.. Hva er det som trengs for å lage en slik enchant egentlig? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 6x Greater Eternal Shards (ca 30g hvis du har en enchanter som kan disenchante og en tailor som kan lage) 6 Large Brilliant Shards (ca 3g stykket) 4 Illusion Dust (5g totalt) 2 Essence of Air (mellom 15 og 25g stykket) Så jeg tipper ca 80g per enchant hvis du kjøper alt på AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå