Gå til innhold

Trenger noen tips angående Shield+1hand for warr.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en Warrior, lvl 18 og liker ikke 2hander's så veldig mye men jeg vet at det er 2hander som gjør mest damage.

Liker "sword and board" bedre . Trenger noen tips til hvilke stats jeg burde få mest av for å presse det meste ut av denne kombinasjonen.

Er ikke helt sikker på hva som øker Block osv, men da jeg vil bruke skjold må jeg jo finne ut det . :)

Husker det gikk utrolig tregt med 1hander og skjold på min paladin men er ikke sikker på hvordan det blir på warrioren min.

Er enda ting jeg kan lære selv om jeg er lvl 60 :blush:.

EDIT: Vil for alldel IKKE bli en standard Cookie Cutter Warrior. Huff, liker ikke å bruke builds som "alle" andre bruker :(.

Endret av Keylar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å advare deg, om du har tenkt å queste/grinde solo, funker dette dårlig med skjold/1h. Du tåler jo selvfølgelig mer, men du bruker også dobbelt så lang tid på å drepe mobs. Grunnen til at "cookiecutter" er så populært, er jo at det er den builden som presser maksimal skade ut av en warrior.

Skrevet

Men det bør også nevnes at det er fury build (med dual wield) man grinder fortest med. Spesielt om man tar den talenten som gjør at man får mer offhand damage. Da får man mye mer rage.

Skrevet
Men det bør også nevnes at det er fury build (med dual wield) man grinder fortest med. Spesielt om man tar den talenten som gjør at man får mer offhand damage. Da får man mye mer rage.

DW høres spennende ut, likte Roguen min bortsett fra at han tålte altfor lite og at mange ikke villle ha meg i party fordi det allerede var en rogue der.

Roguen min er bare 33 men :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...