enden Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hvilke programmer har dere best erfaring med når det gjelder å få tilbake slettet data, og gjenopprette partisjoner med? Sleng ut navnet og pris/gratis så lager jeg en poll etter hvert. Ta gjerne med begrunnelse, så kan jeg sammenfatte en liten rapport i første innlegg før pollen settes opp
alfern Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Personlig synes jeg Getdataback fra Runtime Software er meget bra. Den har en versjon for FAT og en for NTFS. De koster 79$ hver. For meg har den: -Henta frem filer som er sletta fra recycle bin. -Henta frem filer etter partisjonering og formatering -Henta frem filer etter gjennoppbygning av Raid 0 Absolutt å anbefale Edit: Den fungerer også på disketter, eksterne disker, minnekort osv. Endret 15. juli 2005 av alfern
enden Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Skrevet 16. juli 2005 Ingen andre som har meninger her? Hva med gratisprogramvare?
Buffaloboy Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Restoration har funket bra til mine behov (gjenopprettet etter at jeg slettet fra papirkurv, HD, ekstern HD og minnekort. Programmet er gratis og kan lastes ned fra download.com her En fordel er at du også kan slette totalt med dette programmet (har ikke testet fullt ut, men ser ut til å funke) og det kan jo være en fordel noen ganger Buffaloboy
Thombr86 Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 File Scavenger Har hjulpet meg noen ganger, samt at jeg fant mye data fra forrige klasse når jeg gikk i VK1
Rayline TWB Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 GetDataBack jeg også. Samme gode erfaringer som "alfern".
enden Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Skrevet 17. juli 2005 Noen flere programmer som skal være med i en poll da? Det finnes jo millioner av de
Gadgetman Skrevet 17. juli 2005 Skrevet 17. juli 2005 FileRescue Pro ifra www.objectrescue.com Koster $59 men kan prøves før man kjøper det (Vil kunne gjennomsøke disker, men ikkje lagre filene det finner) Har brukt det til å berge bilder ifra SD(Korrupt) og MemoryStick.(Formattert/Sletta) Har hatt problemer med å bruke det mot USB kortlesere, men PCMCIA adaptre funker fint(Har Laptop)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå