likferd Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Jeg hater ikke direkte Blizzard men jeg er lei av de buggene jeg møter på hele tiden... *masse bugs* Det mest irriternede, som er helt utrolig at blizzard ikke har fikset ennå, er chargebug/interceptbug hos både warrior og feral druid. Jeg tør ikke bruke intercept på bosser lenger, siden jeg uten forvarsel kan bugge og være fullstendig satt ut av hele kampen.
Haku Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Altså nedetid er en ting. Men ting som er irriterende er cooldown på onyxia's lair, molten core og blackwing lair, denne cooldownen er der for å dekke over blizzard's manglende endgame content, fordi hadde den ikke vært der hadde veldig mange sluttet spille En annen ting er meningsløse bugs, vi snakker alà Onyxia dropper kunn litt gull ikke noe annet loot, Ragnaros bruker sons of fire hvert 30 sekund, grounding totem gjør shaman immune mot spells i 10 sekunder, de nye bossene i bwl bruker ikke spells, døren som leder videre i bwl åpner seg ikke (!!!!) etc etc Det er disse feilene som irriterer meg grenseløst, det også selvsagt laggen i bwl, som er klin lik laggen i DM når det først kom. Vi betaler faktisk blizzard for produktet, og bilzzard betaler folk for å teste produktet, da har vi faktisk lov til å forvente at det dem reklamerer med mest fra patch til patch faktisk nesten fungerer (jeg mener at hvis døren videre etter 2 bosser ikke åpner seg som ett ikke fungerende produkt) og likferd Eh, nå forstår jeg ikke helt hva du mener Molten core er stort, det tar dagesvis å gjennomføre hele for de fleste, og man er der gjerne 4-6 timer om gangen. MC tar en kveld ... max 7 timer til ragnaros som er oppe i 2 timer
Arve Systad Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Skrevet 15. juli 2005 (endret) Og vanlige bugs arbeidar dei heile tida med å få retta opp. Hugs at ikkje alt er like enkelt å fikse. Det er få andre, om nokon, som følgjer opp spela sine like godt som Blizzard med tanke på bugfiksing, oppdateringar, balanseendringar osv.. Når du sier få andre spiller følger opp like bra som Blizzard, hvilke spill tenker du på då?Har du noen konkrete bevis som kan støtte påstanden din? Jeg tror enten du er helt på jordet\jobber hos blizzard\eller er en fanboi deluxe. Den lengste Blizzard har gått mellom å slippe patch, vet du hvor lenge det var? 91 Dager Hvis du vil se på et selskap som virkelig virker, så sjekk ut hvordan Arenanet jobber. 1. Du er berre en stor knøl om du nekter for at Blizzard gjør en god jobb med å oppdatere spela sine. Svært mange spelprodusentar oppdaterer kun det aller aller mest nødvendige, og mange andre oppdaterer aldri. 2. Blei litt usikker på korleis eg skal tolke det første avsnittet ditt; meinte du at å skrive "få" blei feil, at eg heller burde skrive "ingen"? 3. Arenanet? Er det dei som lagar guild wars, det? I så fall; eg har ingen innsikt i dei. Uansett så er dei såpass mykje mindre enn Blizzard at det blir ein litt rar samanlikning. Det er alltid lettare for små firma å støtte dei relativt få kundane dei har, i motsetning til sværingar som Blizzard. Og er det fælt at det går 91 dagar mellom to patcher? MC tar en kveld ... max 7 timer til ragnaros som er oppe i 2 timer Ja, gå til MC med ei gruppe som aldri har vert der før. Du klarer det nok fint på sju timer Men - blir ikkje ting som MC reseta ei viss tid etter at Ragnaros blir drept, då? Endret 15. juli 2005 av Arve Systad
StarGazer Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hehe 91 dager = 3mnder uten en update\bugfiks eller noe. Det jeg mente med mitt første avsnitt er at alle spill som er online, om det er mmo eller fps, kommer med regelmessige oppdateringer. Se på EQ2, tror de har allerede 2 expansionspacks ute allerede, pluss nummer 3 kommer i september. Blizzard gjør jobben med og oppdatere ja, men ikke alltid like bra. Bedre nå enn i starten ihvertfall. Husk at content is king i en mmorpg. Som kunde har jeg en rett til å klage viss noe ikke funker. Syting og klaging er ikke det samme. Å komme her å kalle folk for "knøler" fordi patchen ikke fungerer for dem holder ikke. Selv om alt er perfekt hos deg betyr det ikke at alle har det sånn. For øvring spiller jeg druid, og har aldri klaget eller sytet over det, selv om vi har mindre dps enn de fleste, feral er ubrukelig osv.
Haku Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) MC tar en kveld ... max 7 timer til ragnaros som er oppe i 2 timer Ja, gå til MC med ei gruppe som aldri har vert der før. Du klarer det nok fint på sju timer Men - blir ikkje ting som MC reseta ei viss tid etter at Ragnaros blir drept, då? selvsagt ikke, det er "umulig" å komme forbi magmadar (andre bossen) første gangen med helt jomfru gruppe ... og til likferd ... det er ikke for meg, skulle ønske jeg kunne ta æren for det men det er nok de 39 kjempededikerte andre jeg må takke for dette MC resetter seg ikke etter ragnaros så vidt jeg vet, siden du er save til instance på tidscooldown etter første bossen er drept edit: noe med quotinga blei fryktelig feil men skitt au ^^ Endret 15. juli 2005 av Haku
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå