Gå til innhold

Hard lock når jeg starter spillet


Anbefalte innlegg

Har spilt WoW en god stund nå. Jeg installerte spillet vha. beta-instalasjonen og brukte kontoen til broren min bare for å teste det. Selvfølgelig ble jeg hekta og har nå kjøpt kontoen av han slik at jeg kan spille det så mye jeg vil. Alt har bare vært fryd og gammen helt til i natt. Jeg questa litt i Searing Gorge helt til spillet plutselig hard-locka fullstendig. Jeg måtte restarte maskina manuelt for å kunne WoW på nytt. Det som skjer da er at jeg logger inn, velger character og venter på at det skal loade. Etter at alt er loada og det er klart for å spille, så fryser alt og lyden begynner å loope. Dette er rett før jeg kommer inn i verden. Første gangen tenkte jeg at dette var et engangsproblem, men jeg måtte restarte maskina manuelt igjen for å prøve på nytt. Jeg logger inn og akkurat det samme skjer om igjen. Og igjen, og igjen og igjen. Jeg vet ikke hva som er galt, men noe er det iallefall.

 

Jeg reinstallerte WoW og oppdaterte det igjen (satt en time og venta), men det samme skjedde da også.

 

Har ikke endra på noe, bortsett fra at jeg la inn 1.60-patchen, men har spilt med den i over et døgn før dette skjedde...

 

 

Noen som har lignende problemer og har fiksa det? Trenger litt tips og kommentarer til dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...