Gå til innhold

Ny Laptop.. 12-13k - Forslag?


Knuty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal skaffe meg bærbar til 12-13k selv... og har KANSKJE funnet drømmemaskina. :love:Whitebox har endel FINE maskiner som det anbefales å titte nærmere på..... For min del tror jeg CL25 er den beste modellen... siden den skal takle både studering og å spille LITT. :cool:

 

Whitebox CL25

*15.4''WSXGA(1680*1050)

*1,7 GHz Intel Pentium M

*60GB Harddisk (5400RPM)

*1024MB DDR RAM

*Windows XP Pro

*ATI Radeon 9700 with 256MB Video Ram

 

PRIS: 12305kroner .. . .

 

synes d virker som en grei deal... men selv om whitebox reklamerer med at maskina oxo er lett så finnes d ikke noen info om dette.....

Lenke til kommentar
Skal skaffe meg bærbar til 12-13k selv... og har KANSKJE funnet drømmemaskina. :love:Whitebox har endel FINE maskiner som det anbefales å titte nærmere på..... For min del tror jeg CL25 er den beste modellen... siden den skal takle både studering og å spille LITT. :cool:

 

Whitebox CL25

*15.4''WSXGA(1680*1050)

*1,7 GHz Intel Pentium M

*60GB Harddisk (5400RPM)

*1024MB DDR RAM

*Windows XP Pro

*ATI Radeon 9700 with 256MB Video Ram

 

PRIS: 12305kroner .. . .

 

synes d virker som en grei deal... men selv om whitebox reklamerer med at maskina oxo er lett så finnes d ikke noen info om dette.....

Fine maskiner de har..

Men har hørt mye dårlig om leveringstid og service..

 

Dessuten koster jo maskinen du har satt opp 15381,- ink. mva.. Noe som blir litt mye for min del..

Lenke til kommentar
Virker som en dyr maskin.

Vet ikke helt om det er så veldig mye mer enn hva man skulle betalt for de bygg-selv-laptopene. Har ikke hatt tid å sjekke så veldig mye. Kanskje at tundra og lignende er billigere. Uansett, det er nok vanskelig å få akkurat det man önsker av en maskin. De spesifikasjonene til den Fujitsu Siemens passer meg perfekt, og vil nok kjöpe en en slik.

Endret av tuco
Lenke til kommentar

snufs..... dumme meg og dumme MOMS.:( menmen. vurderer likevel å kjøpe. :yes: 3000 fra eller til har igrunnen ikke noe å si når den er så jævli deilig *kyssePÅ*

 

menmen.... kommer nok uansett til å lete litt lenger for å være sikker. tar imot alle tips og råd... ser ut til at det er MANGE flere som leter etter nesten det samme som meg.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å sende mail. Ting blir mye mer oversiktlig, man kommer rett til riktig person, og de får muligheten til å sjekke opp i ting og tang før de svarer. Servicen deres bør MINST fungere fra to kanaler. Hadde jeg sendt dem et brev med snailmail eller en fax så hadde jeg kanskje akseptert et litt treigt svar. De har lagt ut mailadressene på sidene side, og da bør de pinadø klare å svare. Forøvrig har de ikke svart enda, og kommer vel ikke til å gjøre det heller.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Gå inn på tråden for dell i9300 og se på de siste innleggene.. der ser du hva jeg endte opp med etter mye om og men.. Vurderte både zepto, acer, cinet, 1557/1559 og F-S...

meeeen forelsket meg helt i den store og råe skjermen til dell, dessuten fikk jeg gode specs ikke noe særlig dyrere enn andre steder..

fri frakt samt 512 mb usb-plugg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...