kristiansandnes Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg har en Shuttle SB75G2 og grunnet høye tempraturer skal jeg bytte til et MIDI-tower. Jeg har tenkt på følgende deler: Cooler Master Cavalier 3Kabinnet NorthQ 400wattsStrømforsyning Asus P5LD2 Deluxehovedkort (Er dette et bra hovedkort?? noen erfaringer/anbefalinger?) Corsair RAM Sapphire Radeon x800 skjermkort (Er dette et bra skjermkort? noen erfaringer/anbefalinger?) Kan jeg bruke Pentium 4 3.2 ghz prossesoren fra shuttelen i det nye hovedkortet? (shuttel-hovedkort var socket 478 og det nye er socket 775) Jeg har harddisk og DVDbrenner.. Alle delene passer med hverandre? Fint om noen med litt peiling kunne ha svart på dette Takker på forhånd for svar! Kristian Sandnes Endret 14. juli 2005 av kristiansandnes
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Heisann! Hva skal du bruke pc'en din til og hva ligger budsjettet på?
kristiansandnes Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 (endret) Spiller en del BF2 og cs 1.6 og bruker pc`en mest til spilling,nedlasting,surfing osv. edit; jeg trenger ikke noe ekstremt dyrt skjermkort, så lenge det drar de nevnte spillene Endret 14. juli 2005 av kristiansandnes
VegarS Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sapphire Radeon x800 eg bruker dette skjerkorte og er veldigt fornøyd bf2 går heilt uten problem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå