Grundig Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Heisann. I dag skal jeg lage meg en Necromancer. Jeg lurer derfor på hva som passer best til second profession på Necromancer. Hva er lurest/best og hvorfor? På forhånd mange takk for svar.
Stifi Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Hei Grundig! Jeg trur at mesmer passer best som second profession på Necromancer. Hvorfor; mesmer skill+Nec skill= . Eks; på dem skilla som passer sammen; Ether Feast,Energy Tap,Spirit Shackles-Suffering,Weaken Armor,Vampiric Touch. Da er du reine djevelen. Tar hp fra folk + tar mp fra folk. .
OleR Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Akkurat det du vil. I PvE spiller det ingen rolle. I PvP kommer det ann på resten av buildet.
Hazno Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 En ting som er så fint i Guild Wars, er at du kan prøve ut alle professions før du bestemmer deg for en second profession. Prøv, og se hvilken du liker best og som passer til din primary med tanke på armor og energy.
Kevlar Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Du kan også forandre profession helt i slutten av spillet, så bare velg en du liker edit: Hvorfor hører du ikke med guilden din? Endret 16. juli 2005 av Kevlar
H4ngm4N Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Han har gjort det, jeg tipset han om Mesmer eller Elementalist, men som Kevlar sier så har det ikke så mye å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå