Gå til innhold

Hvordan få tak i Gothic?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammelt Spill. Gothic spillene var heller ikke så veldig populære utenom i Tyskland, Nederland. Ser jo bare på Gothic 2 Expansion. Er fortsatt ikke utgitt på andre språk enn tysk.

 

Gothic spillene er helt konge, men slo ikke ann i andre land av en eller annen merkelig grunn. :no:

 

Du får prøve å sende en mail til de som har utgitt spillet. Tror det var THQ som ga ut det første. Enten det eller så blir det å kjøpe det brukt.

Endret av luacian
Lenke til kommentar
Jeg har utrolig lyst til å spille denne serien fra starten av, men jeg får ikke tak i det første spillet. Det eneste butikkene har er Gothic II og III. Vet dere hvor jeg kan få kjøpt eneren?

Jasså, de selger Gothic III nå, over et halvt år før det kommer ut! :p

BTW: Hvor sa du at de solgte Gothic II? For hvor mye?

 

BTW2: luacian, den merkelige grunnen til at de solgte dårlig var fordi at både 1'ern og 2'ern hadde praktisk talt INGEN markedsføring utenfor Tyskland.

Grunnen til at det solgte dårlig, var simpelthen fordi nesten ingen visste om det. ;)

Lenke til kommentar
De selger Gothic 2 på GameZone Stavanger, jeg har også et helt nytt eksemplar liggende hvis noen vil kjøpe.

Nå skal jo egentlig slikt tas opp i HW's markedplace. Legger du ut det der, med en ikke så alt for høy pris, skal jeg se etter det.

Eller du kan PMe meg. :)

 

BTW: Hvor mye solgte Gamezone G2 for da?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...