Gå til innhold

Omtale av Killer 7 (GC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet var rett og slett genialt, 9/10 mener jeg. Det som holder det fra toppkarakter er særheten som er litt for sær til tider. Alle burde prøve dette spillet, uansett hva dere mener omd et fra før. Jeg hadde ikke særlig høye tanker om det, men da jeg først prøvde det så greide jeg ikke stoppe.

Lenke til kommentar
Reagerer på at du gir Gamecube og PS2 versjonen samme karakter, da du selv i omtalen påpeker at cubeversjonen er SÅ MYE bedre. Greit nok at PS2-versjonen er dårligere på det grafiske plan (mindre effekter), noe som er helt naturlig fordi det er en svakere konsoll, men hvis frameraten er nede i 5-bilder i sekundet bør det gå ut over karakteren. Dette er for svakt. Samtidig lange lastetider. Lange lagretider. "Og så videre, og så videre. I det hele tatt". Hadde lyst å kjøpe spillet, fram til dette avsnittet. Men siden jeg er PS2-eier og ikke har planer om å kjøpe GC med det første, blir jeg ikke å kjøpe det. Selv om det ser ut som et utrolig bra spill, og får så god karakter som åtte.

Vel, ta i betraktning at jeg spilte gjennom nesten hele spillet på PS2 først. Jeg storkoste meg. Det var kun etter å ha sett GC-utgaven at jeg skjønte hvor mye bedre den var. De punktene hvor bilderaten skrenser ned på rundt fem bilder i sekundet, går dessuten ikke ut over spillbarheten i nevneverdig grad, de frustrerer deg ikke. Det bare føles desto bedre når de forsvinner (i overgangen fra PS2 til GC). Og, slikt burde strengt talt kunne vært luket ut om Capcom hadde anstrengt seg.

 

Det som derimot er langt mer frustrerende på PS2, er lastingen mellom områdene, spesielt når man etter å ha dødd må stege gjennom de samme rommene om igjen. Likevel anser jeg ikke dette for alvorlig nok til å trekke spillet ned en karakter.

 

Takker for svar. Ser nå det du sa i et litt klarere lys. Når du nå utdyper deg bedre, får jeg igjen lyst til å spille spillet :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle kjøpt nå, tror jeg jeg ville gått for en Resident Evil 4-pakke, en slik bør du få tak i for rundt 12-1400 kroner i butikk, og da får du med et av denne generasjonens beste spill. Ellers kan det være lurt å lete på Bruktmarked.no, Prisguide.no eller Kelkoo.no, eller eventuelt eBay.com. Sørg også for å få med deg et 251-blokkers minnekort, så har du så det holder.

 

Sted? Spaceworld, Spider-Man og liknende pleier å være OK steder å handle. Evt. Elkjøp o.l., hvis du føler for å støtte storkonsernene :).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...