bokhylle Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hei. Er litt noob. Hva skal jeg gjøre når kameraten min på msn sier 80.239.85.79:27025 Bli med å spill! Jeg skjønner ingenting Takker for svar
Newt32 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Det finnes flere måter. Den ene måten er å gå inn på CS. Åpne consoll, ved å trykke |/§ knappen.. Skrive connect 80.239.85.79:27025 og trykke enter. Viss du ikke får til det, si fra!
Wice Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eller så bare : Steam/servers/favorites/add server (legg inn de tallene du har fått inn der..(heter ip).. så kommer den opp. bare dobbeltklikker du på den..
Newt32 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eller så bare : Steam/servers/favorites/add server (legg inn de tallene du har fått inn der..(heter ip).. så kommer den opp. bare dobbeltklikker du på den.. Det er også en måte
Wice Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eller så bare : Steam/servers/favorites/add server (legg inn de tallene du har fått inn der..(heter ip).. så kommer den opp. bare dobbeltklikker du på den.. Det er også en måte får du til?
Windoge Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg