Gå til innhold

Noen WCooling hos microplex spørs.


Anbefalte innlegg

Spørs 1. En Eheim 1048pumpe og radiatorerene hos microplex har jo 1/2" koblinger, mens alt annet er 3/8"!!! hva gjør jeg da?

 

Spørs 2. Kan jeg koble en Koolance Hardisk kjøler(1/4") med resten av 3/8" utstyret? (Hvordan går jeg frem?)

 

spørs 3. Trenger jeg noe mer enn en P4 Swiftec kjøler, GPU, chipset cooler, eiheim 1048, tank, 3m pvc tubing, Black ice extreeme? (hørt at jeg trenger noen koblinger til swiftec'en og pumpa...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-29 17:00, King_mephisto skrev:

Spørs 1. En Eheim 1048pumpe og radiatorerene hos microplex har jo 1/2" koblinger, mens alt annet er 3/8"!!! hva gjør jeg da?


Spørs 2. Kan jeg koble en Koolance Hardisk kjøler(1/4") med resten av 3/8" utstyret? (Hvordan går jeg frem?)


spørs 3. Trenger jeg noe mer enn en P4 Swiftec kjøler, GPU, chipset cooler, eiheim 1048, tank, 3m pvc tubing, Black ice extreeme? (hørt at jeg trenger noen koblinger til swiftec'en og pumpa...)


 

1. Kjøp deg noen pumpeoverganger fra 3/8" - 1/2" på netconnection

 

2. Da bremser du ned vannet en god del, men du trenger bare å bruke en tynnere slange på akkuratt de koblingene, og utvide koblingene til der hvor du kobler på 3/8" (varme opp slangen).

 

3. Vifte på radiatoren. Waterwetter kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...