Ildflue Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvordan kommer man seg inn i BWL uten å løpe gjennom ubrs?
ukjentbruker Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvordan kommer man seg inn i BWL uten å løpe gjennom ubrs? Man gjør et quest. Når man har completet det får man en "snarvei" slik at man kan gå rett inn i Bwl
Ildflue Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Det skjønte jeg. Lurer på hvilken quest og hvor jeg får den?
DeeTee Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dreper quartermastern utafor BRS inngangen, så dreper du drakkisath og tar på orben som står bak han. Mission complete.
Same- Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Dreper quartermastern utafor BRS inngangen, så dreper du drakkisath og tar på orben som står bak han. Mission complete. Og så kommer det en slik "snarvei" der man drepte quartermastern, right?
MaxXRebo Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 hvis du står mot ubrs inngangen, så tar du mot høyre og følger gangen helt inn, der dtår det noen npc, "quartermaster", drep han så får du ett item som begynner en quest. Men forbered deg på å stå i kø for å drepe han, siden samtlige lvl 60's, ally og horde, er ute etter han nå i begynnelsen
JRL Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Husk at dette dropper selv for raid grupper, så prøv å få alle i samme gruppe for å gjøre vente tiden mindre!
Blakken Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Du må cleane til General I UBRS no matter what.. Dette hadde tatt deg 2 min ingame for å funnet ut av om du snakket med rette personene.
Zerpent Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Når du har tatt Drakki så får du et "mark" som gjør at du bare kan ta på orben bak quartermasteren for å komme til BWL.
Sigga Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Respawn rate på quartermasteren ble vel satt ned fra 2 timer til 2 min etter at patchen kom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå