ronnje Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Sliter virkelig med oppdraget "Los Desperados" her. Hele byen er loco og jeg får ikke rekrutert to personer fra "Groove street family" for å fortsette missionet. Noen som har noen forslag? Mottas med TAKK!!!! -Ronnie
genser Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Sliter virkelig med oppdraget "Los Desperados" her. Hele byen er loco og jeg får ikke rekrutert to personer fra "Groove street family" for å fortsette missionet. Noen som har noen forslag?Mottas med TAKK!!!! -Ronnie Skjønner ikke helt hva som er problemet. Hva er det du ikke klarer? For å rekruttere gjengmedlemmer sikter du på dem med et våpen og trykker G.
ronnje Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Kanskje et godt tidspunkt å si at jeg spiller det på PS2...
maradona Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Sikt på dem og trykk på pil ned (eller var det opp?)
ronnje Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Har søkt som en gal etter hvilke farger Groove street har på seg og hvordan de ser ut. HAr du noe info om det også kanskje?....
FredrikFtw Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Har søkt som en gal etter hvilke farger Groove street har på seg og hvordan de ser ut. HAr du noe info om det også kanskje?.... Grove street folk er jo overalt i Grove Street, med grønne klær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå