Dj Charlie Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Har faktisk begynt med planer for en expansion pack, featuring... 2 nye hærer: Europa og Sørøstasiakoalisjonen (Vietnam, Laos, Burma etc etc) Masse nye kjøretøy Masse nye baner En bane som er ren sjøkrig (Med 1 stk.hangarskip på hver side) En bane som foregår inni Hong Kong (Europa sender angrep, Kina forsvarer) Jungelbaner som IKKE suger, i motsetning til BFV (Ikke mer knøttsmå baner med JÆVLIG ujevne klasser) Og en liten ting til: Automatisk disconnect, kick&ban for diverse småunger som liker at andre teamkiller dem Og masse nye ting jeg ikke gidder å avsløre nå Dette høres bra ut... Gleder meg allerede!
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Har faktisk begynt med planer for en expansion pack, featuring... 2 nye hærer: Europa og Sørøstasiakoalisjonen (Vietnam, Laos, Burma etc etc) Masse nye kjøretøy Masse nye baner En bane som er ren sjøkrig (Med 1 stk.hangarskip på hver side) En bane som foregår inni Hong Kong (Europa sender angrep, Kina forsvarer) Jungelbaner som IKKE suger, i motsetning til BFV (Ikke mer knøttsmå baner med JÆVLIG ujevne klasser) Og en liten ting til: Automatisk disconnect, kick&ban for diverse småunger som liker at andre teamkiller dem Og masse nye ting jeg ikke gidder å avsløre nå Dette høres bra ut... Gleder meg allerede! Har startet en seperat topic, som heter "Mitt forslag til Battlefield 2 Expansion Pack"
iStephano Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har faktisk begynt med planer for en expansion pack, featuring... 2 nye hærer: Europa og Sørøstasiakoalisjonen (Vietnam, Laos, Burma etc etc) Masse nye kjøretøy Masse nye baner En bane som er ren sjøkrig (Med 1 stk.hangarskip på hver side) En bane som foregår inni Hong Kong (Europa sender angrep, Kina forsvarer) Jungelbaner som IKKE suger, i motsetning til BFV (Ikke mer knøttsmå baner med JÆVLIG ujevne klasser) Og en liten ting til: Automatisk disconnect, kick&ban for diverse småunger som liker at andre teamkiller dem Og masse nye ting jeg ikke gidder å avsløre nå Er dette dine ønsker eller er det seriøst fra EA sin side??
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Har faktisk begynt med planer for en expansion pack, featuring... 2 nye hærer: Europa og Sørøstasiakoalisjonen (Vietnam, Laos, Burma etc etc) Masse nye kjøretøy Masse nye baner En bane som er ren sjøkrig (Med 1 stk.hangarskip på hver side) En bane som foregår inni Hong Kong (Europa sender angrep, Kina forsvarer) Jungelbaner som IKKE suger, i motsetning til BFV (Ikke mer knøttsmå baner med JÆVLIG ujevne klasser) Og en liten ting til: Automatisk disconnect, kick&ban for diverse småunger som liker at andre teamkiller dem Og masse nye ting jeg ikke gidder å avsløre nå Er dette dine ønsker eller er det seriøst fra EA sin side?? Mine ønsker EA kommer aldri til å høre på om jeg så stapper det inn i nesa på dem men
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Sjekk IGN, de har fått tak i en sniktitt til BF2 Expansion Pack som heter Special Forces....burde vel være ganske så klart hva det handler om :!:
Co[]V[]bster Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Liker ikke helt tanken på att de allerede er i god gang med en expansion. Særlig fordi de faktisk har en hel del arbeid som først burde gjøres med BF2.. Bli ferdig med ett prosjekt, før de begynner på ett nytt! "Patching games doesn't satisfy our lust for money." - EA :!:
Belfez Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) for og si noe først så er det dice cananda som lager exp til bf 2 og det er dice sverige som lager selve bf2 les på min tråd om exp EDIT: kenneth11, tviler på at det kommer mange nye kjøretøyer siden det er langt mye vekt på infanteri i denne exp Endret 14. juli 2005 av mr_james
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 for og si noe først så er det dice cananda som lager exp til bf 2 og det er dice sverige som lager selve bf2 les på min tråd om exp EDIT: kenneth11, tviler på at det kommer mange nye kjøretøyer siden det er langt mye vekt på infanteri i denne exp Do'h, jeg sa jo at dette var min egen ide
Dj Charlie Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Skrevet 14. juli 2005 (endret) Eeeeh! Finnes det noen kikkert i Battlefield2? Om ikke, hadde det kanskje vært en ide i tilleggspakken. Endret 14. juli 2005 av Dj Charlie
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Enig der. Snipere kunne være som i BF1942, hvis de tar fram kikkerten og klikker på et sted så trenger bare Commander å trykke på det punktet og artilleriet sikter og avfyrer automatisk.
Nikkos Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 På Eurogamer sine sider finner dere hva som vi kan vente oss til høsten, les artikkelen.
Radial Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Fra ign.com Jeg tror det kommer til å bli knalltøft, helt etter min gane!
Arne_F Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Håper at man kan bytte ingamenick, og bruke våpen for venstrehendte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå