Gå til innhold

Forslag til "forbedringer" i BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er lista mi

- Mer poeng for å fikse ting som Engineer (medic og support får poeng som om de driter de (og har diare)

- Spec ops bør få poeng for å sprenge UAV trailer, Radar og Artillery (brukte en hel runde på å sørge for at FI ikke fikk nytte av disse, havna omtrent på bunn av ranking lista, selv om jeg sikkert hadde gjort mer for laget enn iallefall halvparten på min side...)

- støtte for "links" modeller (slik at 10% av befolkningen ikke trenger å spille med våpenmodeller som blir helt "feil" for dem)

- klantag - Greit nok at du ikke kan skifte nick, men gi oss muligheten til å legge inn en editerbar clantag før eller etter nick'et...

Det er jo selvfølgelig ikke noe forum eller noe der vi kan poste forslagene :/ (iallefall ikke som jeg kan finne)

edit: åja, det var jo meningen at vi skulle lage en samlet liste, så kom igjen med forslag dere :tease:

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

liksom lite vits å be om noe vi "veit" kommer :p da er det bedre med ting man ikke er sikker på at kommer/evt. de kanskje ikke vet om at trengs..

Skrevet

Lista over hva som trenger en fix i BF2 blir vel lengre enn bibelen :\

Men her er noen flere:

- Vanskeligere å drepe egne med kjøretøy

- Vrakrester som treffer teammates bør ikke telle som teamkills.

- STOR FEIT advarsel, kanskje en tutorial, når teammates treffer AT/Claymore miner. Utrolig mange som løper på disse..

- Forbedret Squad kommandosystem. Ala Brothers in Arms Road to Hill 30. Slik det er nå er det for grovt og for mye stress. Ikke alle som liker VOIP. Eller forstå engelsk *host*franskmenn*host*

- Votesystem som gjør mer ut av seg, slik at det er mulig å kicke idioter.

og enig med at engineer og spec ops bør få mer poeng for å gjøre sine ting.

Skrevet

når det gjelder claymores og at miner...kanskje disse rett og slett ikke skulle funke på vennlige? (skulle tro det store røde dødningshodet som kommer frem, samt de mindre, røde icons over minene var nok da...men men, mange idioter der ute...

Skrevet

da hadde vel alt og alle blitt minelagt :)

Heller innført straff for de som faktisk er teite nok til å gang etter gang etter gang løpe på vennlige miner..

og en ting til de kunne fikset: varige merker, f.eks kule-/granathull, bremsemerker, utbrente biler osv. sånn at det litt ut i runden hadde sett ut som en slagmark. Ah.. det får kanskje bli i BF3. Gleder meg allerede :)

Skrevet (endret)

sant nok... men så kunne de kanskje gjort miner eksploderbare via granater, C4, RPGs osv?

Varige vrak av biler og slikt? wow...hadde vært fedt, men tenk litt etter... hadde vært umulig å kjøre etter noen spawns :p

Endret av MrLee
Skrevet
det skulle ha blitt laget servere som krever et høyt antall poeng i temwork for enkelte servere, sånn at man kunne ha spillt litt seriøst..

Hva med snipere, assault folk og spec ops da??

Skrevet (endret)

spec ops skulle fått teamwork poeng for å sprenge artillery, UAV trailer og Sat. scan trailers...

Snipere er lone wolves uansett og assault er "generisk squadmembers"..

Dessuten spiller ikke folk snipere eller assault eksklusivt, gjør de? Jeg bytter iallefall kit alt etter omstendighetene...

Forresten, er det noen som vet noe om noe offisiellt BF2 forum det går ann å lufte evt. ideer??

Endret av MrLee
Skrevet

kunne ha tenkt meg m4a1 med lyddemper og deagle og flashbangs,.......kungens våpenw..og ja..links og...og oppdatering med europa med in the battle

Skrevet
Her er lista mi

- Mer poeng for å fikse ting som Engineer (medic og support får poeng som om de driter de (og har diare)

- Spec ops bør få poeng for å sprenge UAV trailer, Radar og Artillery (brukte en hel runde på å sørge for at FI ikke fikk nytte av disse, havna omtrent på bunn av ranking lista, selv om jeg sikkert hadde gjort mer for laget enn iallefall halvparten på min side...)

- støtte for "links" modeller (slik at 10% av befolkningen ikke trenger å spille med våpenmodeller som blir helt "feil" for dem)

- klantag - Greit nok at du ikke kan skifte nick, men gi oss muligheten til å legge inn en editerbar clantag før eller etter nick'et...

Det er jo selvfølgelig ikke noe forum eller noe der vi kan poste forslagene :/ (iallefall ikke som jeg kan finne)

edit: åja, det var jo meningen at vi skulle lage en samlet liste, så kom igjen med forslag dere :tease:

Enig i alt du sier!

Hadde vært morro om antitank kunne unlocke et annet antitank våpen og! Kanskje en stinger launcher på brett med mye fly og heli.

Skrevet (endret)

ja. Manpack stinger missile burde være tilgjengelig. Det funka jo fint i BFV, og jeg tror ikke det hadde vært særlig ubalanserende hvis de bare gjorde dem like vanskelige å treffe med som dem...(spesiellt når helis har Chaffs og flares... i tillegg)

Endret av MrLee
Skrevet

Andre forbedringer:

Ved timeout på om du skal punishe folk for teamkills, burde det automatisk bli nei, ikke ja, slik som det er i dag.

Skrevet

Skulle hatt favoritter i serverbrowseren, hvor man legger til bestemte servere og evt. bestemte filter (f.eks. "Catch-Gamer.no" kunne vært et favorittfilter). I tillegg hadde det vært kjekt med en landskode for serveren, og dette kunne vært en del av filteret.

Ellers så burde avstanden mellom de forskjellige rankene minskes.

Når det gjelder "idioter" som kjører på minene man har lagt ut, bør ikke DE straffes (som regel er det jo uhell)... Det er vel heller ikke så lurt å deaktivere miner hvis friendly-fire er på, da blir det for enkelt å lure FI til å kjøre over minene.

Skrevet
- STOR FEIT advarsel, kanskje en tutorial, når teammates treffer AT/Claymore miner. Utrolig mange som løper på disse..

Heh, for min egen del ble den første (og eneste) gangen jeg kjørte over en vennlig AT-mine en veldig god tutorial. Det var den første dagen og jeg visste ikke helt hva jeg holdt på med. Kjørte en APC til et kontrollpunkt som måtte forsvares, hadde tre i squaden med. Alle i APCen samt han som holdt på med å legge ut miner døde. Fikk et par ubehagelige meldinger da, gitt. ;)

Nå styrer jeg laaaangt unna når dødningehode-ikonene dukker opp...

Skrevet

- 3rd person view i pansrede kjøretøy bør disables som standard!

(hele fordelen, heck, hele kjangesen, en infanterist har mot pansrede kjøretøy er faktum at de har et meget begrenset synsfelt. Når man så kan velge å få view 10m bak kjøretøyet ødelegger det MYE!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...