Musty Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 norske visa elektron har ikke kortnummer, og kan derfor ikke brukes...
Alte-to Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eh, jeg drar Visa på Wow-europe.com hver gang... 12€ - 30dager eller no sånt?! Det er vell det billigste alternativet? håper jeg?
jevel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Om den sier at kontonr. ditt er feil er du jo på bærtur fra begynnelsen av. Du får aldri beskjed om å oppgi noe Kontonr. Det står hvilke type kort som vil fungere for denne type betaling og klarer du ikke å finne ut hvilket nummer du skal oppgi er du innkompitent at jeg ikke orker forklare. Kan i det minste prøve å stave inkompetent riktig når du skal rakke ned på folk og kalle dem teite, ikke sant? Dessuten er flaming bare "innkompitent". Når det gjelder trådens tema så må jeg si at det er betenkelig at kortene skal koste såpass mye, ja. Det blir på en måte som å straffe dem som ikke er gamle nok til å ha VISA, og som også bruker å ha mindre penger enn dem som har en jobb og mulignes også da VISA: Bruk denne tråden til å spre det glade budskap om hvor kortene kan kjøpes billigst, og lag en folkeaksjon mot RINGO. -KJ
jevel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eh, jeg drar Visa på Wow-europe.com hver gang... 12€ - 30dager eller no sånt?! Det er vell det billigste alternativet? håper jeg? Niks. Billigste er 6mnd. i gangen. -KJ
Blakken Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg er bare oppgitt over alle personene her som drasser problemen sine på forumet uten at de har bruke 5 min på å finne ut av det selv. Stavefeil holder ikke som argument for å støtte opp evneveike folk på dette forumet. Og siden vi først skal være usaklig. Siden når hadde ordet "flaming" noe med det det Norske skriftspråk å gjøre? Endret 13. juli 2005 av Blakken
jevel Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg er bare oppgitt over alle personene her som drasser problemen sine på forumet uten at de har bruke 5 min på å finne ut av det selv. Greit. Vær så oppgitt du vil, men ikke kall folk ting som inkompetent. Da kan du heller la være å poste. Håper du tok poenget mitt, og så lar vi OT dø her og nå. -KJ EDIT: Glemte en ikke der som gjorde at posten fikk en helt annen mening enn det som var meningen. Endret 13. juli 2005 av jevel
Lucas Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Jeg er bare oppgitt over alle personene her som drasser problemen sine på forumet uten at de har bruke 5 min på å finne ut av det selv. Hva får deg til å tro at jeg drasser inn ett problem ? prøver å få frem en debatt, og når spørsmålet står klart og tydelig, HVA MENER DU OM DETTE, så drar jeg ikke inn mine problemer. Hva med at du heller lar være å svare på tråden..
norpheus Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Mye hyggelige folk i denna posten her, blir nesten litt skremt jeg :S Aldri sett maken til unødvendig flaming, kanskje varmen har noe med saken å gjøre? Men til saken. Gamecards er helt greit for de uten VISA, det koster noen ytters få kroner ekstra å bruke i forhold til VISA. Hvis ikke jeg husker helt feil betalte jeg 106NOK sist mnd (bet for èn mnd) og kameratene mine kjøpte 2mnd card til 219NOK noe som blir 3,50,- mer enn det jeg betaler med VISA. Det at butikker har forskjellige priser sier seg selv, en butikk er som nevnt over, fri til å velge hvilken pris de har lyst til å selge sine varer for, og det er tydeligvis folk som kjøper til blodpris (no offence trådstarter). Så lenge noen kjøper til den prisen kan Ringo fortsette å selge til den prisen. Selve kostnaden for Blizzard når det gjelder Gamecards vil jo også være en liten del større enn ved betaling med VISA dette kan jo også ha noe å si på prisen. Uansett; VISA (og horde) ftw
Blakken Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Det som egentlig ligger til grunn for min flame er at du kaster bort pengen dine og på toppen av alt er klar over det Flott og fint at du spør om andres mening når det kommer til regelrett ran av folks penger eller skal man kanskje si utnyttelse av yngre eller folk som ikke har tilgang på Visa el. Slik jeg ser det, minner denne threadn mere om en post farming enn noe annet siden svaret egentlig er så latterlig opplagt Edit: Typos. Endret 14. juli 2005 av Blakken
el-asso Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Og Blakken får en liten tenkepause slik at spydighetsnivået får anledning til å komme ned på det normale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå