Gå til innhold

gamecard prisene, jeg er skremt..


Anbefalte innlegg

Var i byen idag for å kjøpe gamecard, det endte faktisk at jeg kjøpte 3, først, prøvde jeg Musikkverkstedet, tomt.

 

Så gikk jeg på Ringo, og det kostet det 299,- og her kjøpte jeg seff 2 gamecard, å gud så jeg angrer...

 

Så jeg var så klok, og glemte å gå på expert i samme kjøpesenter, hvor gamecard kostet 220,- og da ble jeg forbanna når det kostet mye mindre, så kjøpte 1 til der i rent sinne.

 

Da gikk lunta, og skjønner ikke hva som gjør at de tar BLODPRIS for gamecard, er skremt, og har ikke skikkelig visa enda, men fan nå ser jeg jo at det trengs.

 

hva er din mening, er dette rett og slett for teit av ringo/andre som tar blodpris ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel opp til forbrukeren hvor han vil kjøpe. Dessuten må du være litt på vakt når det gjelder priser. Utrolig surt å finne ut av du har kjøpt noe til blodpris. Legg merke til at somregel så er ting MYE dyrere på Space World og Expert om du sammenligner med Elkjøp :)

Lenke til kommentar
Var i byen idag for å kjøpe gamecard, det endte faktisk at jeg kjøpte 3, først, prøvde jeg Musikkverkstedet, tomt.

 

Så gikk jeg på Ringo, og det kostet det 299,- og her kjøpte jeg seff 2 gamecard, å gud så jeg angrer...

 

Så jeg var så klok, og glemte å gå på expert i samme kjøpesenter, hvor gamecard kostet 220,- og da ble jeg forbanna når det kostet mye mindre, så kjøpte 1 til der i rent sinne.

 

Da gikk lunta, og skjønner ikke hva som gjør at de tar BLODPRIS for gamecard, er skremt, og har ikke skikkelig visa enda, men fan nå ser jeg jo at det trengs.

 

hva er din mening, er dette rett og slett for teit av ringo/andre som tar blodpris ?

Jeg må nok kjøpe gamecard selv siden jeg har wow og ikke har visa.

 

Et gamecard er vel for to måneder?

 

Selfølgelig er det dårlig gjort av Ringo å ta seg så godt betalt. Men jeg ka ikke si at det overrasker meg...

 

Edit: Hva koster et slikt hos elkøp?

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
Note: Dette er ikke for å være frekk.

 

1. Skaff dere en jobb

2. Skaff dere visa

3. Det med blodpriser på kort er ganske sykt, men følg punkta over, og du vil do fine.

hehe, "skaff dere en jobb"... hva om noen ikke har lyst/tid til å jobbe?

 

Å skaffe visa er ikke alltig så lett om man er under 18år, og jeg tviler på alle som spiller wow er over 18...

Lenke til kommentar
Note: Dette er ikke for å være frekk.

 

1. Skaff dere en jobb

2. Skaff dere visa

3. Det med blodpriser på kort er ganske sykt, men følg punkta over, og du vil do fine.

1. Jeg har jobb

2. Er under 18, så det er ikke så enkelt

3. Nope, klin umulig.

 

4. Poenget med denne tråden var å få høre deres meninger om slik prising, ikke at man skal kritisere.

 

Mener du det er dyrt ? (JA, riktig, det var det store spørsmålet) ;)

Lenke til kommentar
Note: Dette er ikke for å være frekk.

 

1. Skaff dere en jobb

2. Skaff dere visa

3. Det med blodpriser på kort er ganske sykt, men følg punkta over, og du vil do fine.

hehe, "skaff dere en jobb"... hva om noen ikke har lyst/tid til å jobbe?

Vist du ikke har lyst å jobbe, så syns jeg F@en ikke synd på dem som ikke har råd til gamecard heller.

 

Funker ikke visa elektron og sånne ting da?

Lenke til kommentar
3. Nope, klin umulig.

Bare for å pirke litt :p Det er ikke klin umulig, bare få underskriften til foreldre/foresatte så kan du få visa ;):thumbup: men det spørs om de vill skrive under da

Banken sa til meg at det var klin umulig, fikk ikke lov å bestille det engang, før jeg var fylt 18, så jeg måtte vente 3 uker etter jeg var fylt

Lenke til kommentar

En butikk står fritt til å prise varene som de vil, på samme måte som en forbruker står fritt til å velge mellom de aktuelle butikkene. At du ikke har sjekket ut prisene andre steder, får du ta på din kappe.

 

Til sammenligning kan man ta brus. 0,5l brus koster rundt en tier i dagligvarebutikker, og en tyver i kiosker og bensinstasjoner. Urettferdig?

Lenke til kommentar
Visa elektron funker ja

Dette viser at enkelte banker suger kraftig, eller så har noen her en skremmende dårlig økonomi. Mener jeg hadde electron fra jeg var 16 el 17.

 

 

Edit: Bankene suger, for dere burde fått tilbud om "startpakker" på visa i ung alder, fikk ivertfal jeg.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Om den sier at kontonr. ditt er feil er du jo på bærtur fra begynnelsen av. Du får aldri beskjed om å oppgi noe Kontonr. :ohmy:

 

Det står hvilke type kort som vil fungere for denne type betaling og klarer du ikke å finne ut hvilket nummer du skal oppgi er du innkompitent at jeg ikke orker forklare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...