Iver. Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Jeg lurer litt på om det er mange Rp'ere her på Forumet, jeg har blitt godt kjent med en. men det hadde vært gøy å bli kjent med flere, så gjerne skriv her: navn, Race, Class, lvl og Hvilken av serverne du er på Meg: Daeron lvl 60 Dwarf Hunter @ Argent Dawn Edit: servern er fin å ha med Endret 11. juli 2005 av munnharpe
chokke Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 du glemte server skal bli en på den pvp rp servern når den kommer
Licht Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Zealuu, level 55 Human Warlock, Earthen Ring Dherion, level 20 NE Druid, Earthen Ring (Ja, jeg inkluderte bare en av de mange alter jeg har, men druiden er den jeg akter å fortsette med)
Sheel Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Tenkte på å starte en Gnome Mage/Warlock på en av serverne som komme opp etter neste patch.. Men jeg er ikke helt sikker ennå, lese litt mer om RP'ing osv. aldri testa ^_^
Netforce Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Feyd, level 60 Dwarf Hunter, Earthen ring Gudrene, level 53 NE Priest, Earthen ring
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 hva er forsjell fra pve og rp egentligt? Når man rp'er så handler man etter hvordan du har bestemt charactern din for å være. Man later for eksempel som om charactern din kun liker eller liknende. Og man handler etter hva charactern har lært seg, ikke hva spillern vet. Altså om jeg vet at det er dumt å løpe aleine inn i molten core så betyr det ikke at charactern min gjør det og kan godt finne på å gjøre det. Man kan jo også bade litt fordi charactern avskyr sin egen kropslukt og liknende.
Netforce Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Når man bader så tar man av seg alt selvfølgelig. Å svømme i full armor er jo ikke mulig....
Iver. Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 Når du er i IF, stormwind O.s.v. så tar du på deg fin klær og går (ikke løper) rundt. ofte så kan du begynne å snakke på rp'sk med andre folk =) det festligste er når noen spør, So what is your name?
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Når man bader så tar man av seg alt selvfølgelig. Å svømme i full armor er jo ikke mulig.... godt poeng
Killerquo Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Tálindë, Nelf Hunter lvl 32/33 Earthen Ring Kommer fra Ashenvale, hater Satyrer. Ingen fordommer mot mages og warlocks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå