Gå til innhold

Mange her på RP server?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer litt på om det er mange Rp'ere her på Forumet, jeg har blitt godt kjent med en. men det hadde vært gøy å bli kjent med flere, så gjerne skriv her: navn, Race, Class, lvl og Hvilken av serverne du er på

Meg: Daeron lvl 60 Dwarf Hunter @ Argent Dawn

Edit: servern er fin å ha med

Endret av munnharpe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zealuu, level 55 Human Warlock, Earthen Ring

Dherion, level 20 NE Druid, Earthen Ring

(Ja, jeg inkluderte bare en av de mange alter jeg har, men druiden er den jeg akter å fortsette med)

Skrevet

Tenkte på å starte en Gnome Mage/Warlock på en av serverne som komme opp etter neste patch.. Men jeg er ikke helt sikker ennå, lese litt mer om RP'ing osv. aldri testa ^_^

Skrevet
hva er forsjell fra pve og rp egentligt?

Når man rp'er så handler man etter hvordan du har bestemt charactern din for å være. Man later for eksempel som om charactern din kun liker eller liknende. Og man handler etter hva charactern har lært seg, ikke hva spillern vet. Altså om jeg vet at det er dumt å løpe aleine inn i molten core så betyr det ikke at charactern min gjør det og kan godt finne på å gjøre det. Man kan jo også bade litt fordi charactern avskyr sin egen kropslukt og liknende.

Skrevet

Når du er i IF, stormwind O.s.v. så tar du på deg fin klær og går (ikke løper) rundt. ofte så kan du begynne å snakke på rp'sk med andre folk =) det festligste er når noen spør, So what is your name?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...