zeox Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 hei, jeg lurer på om det er noen her som er så snille at de kunne ha gitt bort sitt guest pass til meg?
AnVli..p4 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 snylta på mange? hvis kompisen min ikke gidder å ha den innen onsdag skal du få "låne" den
zeox Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Skrevet 10. juli 2005 (endret) har ikke snylta på en eneste en. vurderer sterkt å kjøpe det, men har lyst til å prøve det, slik at jeg kan bestemme meg fullt og helt. derfor så hadde det vært kjempeflott om noen kunne ha vært så snille og gitt meg et guest pass. pm meg hvis du er villig:D Endret 10. juli 2005 av ]zeOx[
phnx85 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Guest pass er jo en genial handling av Blizzard. Hadde ikke tenkt til å begynne å spille WoW, men fikk en guest pass av en kompis. Nå har jeg vært hekta i 9 dager og blir gararantert til å spille videre
Xzan Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Husk at du må kjøpe spillet etter du har brukt quest pass da. Så om du bare skal teste er det jo greit men om du skal starte og spille kan du likesågodt kjøpe spillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå