Gå til innhold

Iolo System mechanic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som har prøvd denne pakken av programmer. Pakken består av forskjellige verktøy for pc

OT: Du vet at det heter Ole Brumm og ikke Ole Brum?

Skrevet (endret)

ja har programmet selv. inneholder virus søk, register"clean" defregramentering av harddisk+++.... de virus filene, eller system junk som det heter i programmet tror jeg ærlig talt ikke fungerer noe særlig.. det er også flere verktøy i programmet men har ikke prøvd de.. system mechanic inneholder også antivirus og firewall..

men alt i alt så tror jeg ikke du har så veldig nytte av programmet.. skaff deg heller en bra firewall og antivirus samt en virus scanner som ad-aware se og/eller spysweeper

Endret av Freeman84
Skrevet
Jeg har mest bruk for et program som defregramenterer hd og ett program som tar bort "farlige" ting som norton definerer som "farlige: Norton får ikke til å slette disse.

tar bort farlige ting, ikke så farlige ting og litt sånne ting som trengs for å holde maskinen oppegåendes..

Greit at maskina hadde stått lenge siden sist formatering, men ihvertfall for litt over en uke siden kjørte jeg alt som låg i pakken for å prøve å få opp farta på maskina. Resultatet ble en oppstart som lå på ca 5-10 minutt fra du kom inn i windows til alt var blitt loadet. verre ble det for hver dag også..

Så om du er ute etter å tømme maskina for dritt? Formater! er det eneste som er godt nok!

kos :p

Skrevet

Iolo-pakken har jeg installert et par ganger og fjernet igjen en stund etter. Den er pen å se på og det er mye bra i den, men på hvert område er den liksom bare nesten så bra som det beste av annet. Renseprogrammet er ikke så bra som CrapCleaner, registerrydden er ikke så god som JV16, etc etc.

I tillegg legger Iolo sin klamme hånd på vanvittig mange steder på pc-en. Du finner rester av den i ukevis etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...