adsfiklam Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hvordan får jeg vekk albumbilde i WMP? I screenshotet nedenfor var det tilfeldigvis ikke noe bilde av coveret på albumet til sangen, men det kommer ofte opp med andre sanger. Endret 10. juli 2005 av yrjan
adsfiklam Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Bump nummer 2. Er det INGEN som vet det? Eller går det rett og slett ikke ann? Hadde vært kjekt med et svar.
pmarius Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Høyreklikk på bildet og ta vekk merket for "Vis medieinformasjon"
adsfiklam Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Høyreklikk på bildet og ta vekk merket for "Vis medieinformasjon" Har gjort det men det kommer fortsatt opp
pmarius Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Høyreklikk på bildet og ta vekk merket for "Vis medieinformasjon" Har gjort det men det kommer fortsatt opp Ok, prøv å gå til verktøylinjen øverst, så til Vis -> Effekter -> Albumgrafikk. Klikk på denne. Funker det?
adsfiklam Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Høyreklikk på bildet og ta vekk merket for "Vis medieinformasjon" Har gjort det men det kommer fortsatt opp Ok, prøv å gå til verktøylinjen øverst, så til Vis -> Effekter -> Albumgrafikk. Klikk på denne. Funker det? Nei, funker ikke det heller
Jubelsau Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Høreklikk > Vis > Alternativer for avspilling > Vis medieinformasjon og fjern haken.
adsfiklam Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Skrevet 12. juli 2005 (endret) Høreklikk > Vis > Alternativer for avspilling > Vis medieinformasjon og fjern haken. Funker ikke. Funker det for deg? Legg merke til at jeg bruker "Revert" skinet (eller skallet som WMP kaller det). EDIT: Bytta til et annet skin og da ble det borte. Mye finere det skinnet jeg har nå. Endret 12. juli 2005 av yrjan
Jubelsau Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Funker ikke. Funker det for deg? Ja. Har standard skinet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå