Martin-_- Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Hvordan binder jeg say_team ? Jeg har prøv bind F4 say_team Storm som FAEN! men den virker ikke Hva skal jeg gjøre ? Endret 9. juli 2005 av Martin-_-
danilovic Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Hvordan binder jeg say_team ? Jeg har prøv bind F4 say_team Storm som FAEN! men den virker ikke Hva skal jeg gjøre ? Det er kanskje den mest bortkasta binden jeg har sett. Ingen kommer til å gidde å høre på deg uansett. :-----p
Martin-_- Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Nei for da hører ingen.. Skal prøve alt! Jeg har brukt Gogogo! i flerre månder og det er nesten ingen som hører på meg!
Fedje Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Nei, ikke rart ting ikke funker om det er public du spiller Public er ment som mer avslappende spilling, litt mer sånn kos i forhold til clan spilling og slikt.
danilovic Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Public er ment som mer avslappende spilling, litt mer sånn kos i forhold til clan spilling og slikt. Haha, jeg ser totalt omvendt på det.
Wice Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Public er ment som mer avslappende spilling, litt mer sånn kos i forhold til clan spilling og slikt. Haha, jeg ser totalt omvendt på det. hvordan ser du på det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå