Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Jeg har småprøvd meg på det før, men det blir litt 2 sec kill på alt. Også er jeg ikke spessielt god i slike programmer, og syns det tar tid å sette seg inn i det. Derfor lurte jeg på om noen ville orki å sette sammen en liten snutt av den her http://home.no/mangadbz/nhgo.zip Jeg har ikke spillt på veldig lenge, så jeg er temmelig rusten. Takk om noen gidder
Ksungam Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Kikka på demoen din, og å lage fragmovie av det der (unnskyld at je sier det) en skam for fragmoviene. I hele demoen så jeg ikke en eneste frag som var pen nok til film, den eneste som var i nærheten var den hvor du tok 3 på cw... Men til og med den hadde litt "noob" over seg... Btw regner med du er en typisk "pubhore"? Så masse "feil" som jeg i hvertfall som pcw-spiller aldri hadde gjort, f eks kjøpe et magasin når du har 30/89 skudd på colten. (Ja vet det er public men likevel da!) Jeje, stå på og spill masse og record, så har du til slutt litt fler og bedre frags får jeg håpe Btw, prøv heller å lær deg disse programmene selv, og lag filmen selv. Vil anbefale sticky'en om du er helt noob. GL
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Hehe. Takk for tips jeg har sånne uvaner jeg ikke tenker over, også er aimen min mer eller mindre lame, som du sikkert så. om jeg kommer inn igjen i scout som jeg brukte ofte før, så skal du få se noen brukaness frags ^^ Men jeg måtte bare få noen kills i går anywho, thanks anyway.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå