Gå til innhold

Noen som er god på å lage cs fragmovie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har småprøvd meg på det før, men det blir litt 2 sec kill på alt. Også er jeg ikke spessielt god i slike programmer, og syns det tar tid å sette seg inn i det.

Derfor lurte jeg på om noen ville orki å sette sammen en liten snutt av den her

http://home.no/mangadbz/nhgo.zip

Jeg har ikke spillt på veldig lenge, så jeg er temmelig rusten.

Takk om noen gidder :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kikka på demoen din, og å lage fragmovie av det der (unnskyld at je sier det) en skam for fragmoviene. I hele demoen så jeg ikke en eneste frag som var pen nok til film, den eneste som var i nærheten var den hvor du tok 3 på cw... Men til og med den hadde litt "noob" over seg... Btw regner med du er en typisk "pubhore"? Så masse "feil" som jeg i hvertfall som pcw-spiller aldri hadde gjort, f eks kjøpe et magasin når du har 30/89 skudd på colten. (Ja vet det er public men likevel da!) :p

Jeje, stå på og spill masse og record, så har du til slutt litt fler og bedre frags får jeg håpe ;) Btw, prøv heller å lær deg disse programmene selv, og lag filmen selv. Vil anbefale sticky'en om du er helt noob.

GL :)

Skrevet

Hehe. Takk for tips :p jeg har sånne uvaner jeg ikke tenker over, også er aimen min mer eller mindre lame, som du sikkert så. om jeg kommer inn igjen i scout som jeg brukte ofte før, så skal du få se noen brukaness frags ^^

Men jeg måtte bare få noen kills i går :p anywho, thanks anyway.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...