Gå til innhold

Earth 2160 Lanseringsdato i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spillet er allerede lansert mangen plasser i europa, men når kommer det til norge?

Gamesmix oppgir den 2/9-05 med kan det være riktig? Så sent? Noen som vet?

Ser meget fram til dette spillet!

Endret av xm8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det oppfølgeren til det spillet der du kunne designe dine egne units? Earth 2150 var det?

det var FEDT spill...gleder meg..

husker også det spillet :love:

gode gammledager

Skrevet

Ja, det er oppfølgaren til Earth 2150. Norske PC Gaming World gav det 90 poeng og gold award. I følge gamer.no kjeme spelet ut 26 august. Kjedelig at det skal komme så lenge etter på til noreg enn i resten av europa :hrm:

• 1 måned senere...
Skrevet
Ok, på gamer.no så står det at lanseringsdatoen er i dag! :dribble: Noen fler enn meg som skal kjøpe det i dag?

Det stemmer ikke, det står 2. september i vår oversikt. Uansett, jeg har sendt en mail til utgiveren i dag for å bekrefte om dette fremdeles stemmer. Det svirrer litt ulike lanseringsdatoer på dette spillet. Oppdaterer denne posten når jeg vet mer.

Skrevet (endret)

[seriøst off topic]

overdrev jeg kansje litt?

Jeg syntes bare at å kalle Earth2150 for gode gamle dager var å ta litt vel hardt i. Men for all del, 'gode gamle dager' er vel kanskje subjektivt. For meg er det 'Poster Paster', 'Bozo', 'Schizofrenia', 'Castle' und so weiter som er gode gamle dager.

Sukk..

Endret av cetram
Skrevet
Ok, på gamer.no så står det at lanseringsdatoen er i dag!  :dribble: Noen fler enn meg som skal kjøpe det i dag?

Det stemmer ikke, det står 2. september i vår oversikt. Uansett, jeg har sendt en mail til utgiveren i dag for å bekrefte om dette fremdeles stemmer. Det svirrer litt ulike lanseringsdatoer på dette spillet. Oppdaterer denne posten når jeg vet mer.

Ja, sorry, det er på games.no det står 26. Faen så nedtur, ringte spaceworld og de sa også 2. september for europa :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...