Gå til innhold

Problem med subscription

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logget på WOW idag, og fikk beskjed om at "prepaid time" var ute, og at accounten min var "frozen". Jeg betaler via VISA, og kan se på nettbank at blizzard trakk 12€ fra kontoen min for bare 2 dager siden.

All VISA-info er også borte fra account-settingene mine, og når jeg skriver det inn på nytt får jeg bare en feilmelding om at kortet ikke er "valid". Har sendt mail til blizzard, men får selvsagt ikke svar på den... :cry:

Noen andre som har/har hatt samme problem? Blir vel en helg uten spilling ser det ut til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Logget på WOW idag, og fikk beskjed om at "prepaid time" var ute, og at accounten min var "frozen". Jeg betaler via VISA, og kan se på nettbank at blizzard trakk 12€ fra kontoen min for bare 2 dager siden.

All VISA-info er også borte fra account-settingene mine, og når jeg skriver det inn på nytt får jeg bare en feilmelding om at kortet ikke er "valid". Har sendt mail til blizzard, men får selvsagt ikke svar på den... :cry:

Noen andre som har/har hatt samme problem? Blir vel en helg uten spilling ser det ut til..

Ja! Det fungerte heldigvis å legge inn VISA-info på nytt. Sendte en melding til Blizzard, og fikk til svar at kortet mitt nå var trukket for avgift og jeg kunne spille videre.. smart.. Mistet bare 2 ukers betalt tid, men men.. :thumbdown:

Skrevet

Ok, jeg får dessverre ikke lagt inn VISA-info på nytt heller.. :thumbdown:

Håper account-supporten deres er kjappere enn GM'ene. De har jeg aldri fått svar av, selv om jeg har sendt inn 3-4 tickets.

Skrevet
Ok, jeg får dessverre ikke lagt inn VISA-info på nytt heller.. :thumbdown:

Håper account-supporten deres er kjappere enn GM'ene. De har jeg aldri fått svar av, selv om jeg har sendt inn 3-4 tickets.

Tror jeg fikk svar på mail på under et døgn.. men man vet jo aldri. :whistle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...