Mad_Max Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hei der .. irriterer meg grønn over at jeg blir kasta ut av punkbuster . får beskjed at jeg har en gammelversjon eller noe sånt. noen som har eller vet hva man kan gjøre for og fikse den jævlig rart at dem i 2005 slipper ut et spill med så mye bugs. ennda så lenge det har vært utsatt.. takker for tips.
weliiiss3245 Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hadde det samme problemet. Gå inn på denne siden http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bf2.php og følg instruksjonene som står der.
Blib Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Det som står på den siden funker ikke, jeg har testa. Jeg hadde akkurat samme problem og her er hva jeg gjorde. Dette FUNKER: Når du kommer inn på serveren åpner du console (|) og skriver: pb_security 0 Dette gjør at serveren kan ned-graderer PBen din til den versjonen serveren funker. Tipset fant jeg på help-sidene til PB. Er server-adminene på serveren som har for gammel versjon og er for trege med å oppdatere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå