Gå til innhold

ARGH Idiot catchgamer servere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ja! Er det Forum for BF2 på EA sine sider, slik det var for BFV? eller lærte de att de fikk så mye negativ kritikk på forumene etter BFV at de ikke tar samme risiko?

å forandre den detaljen er typisk patch tweak som noen kunne foreslå!

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser dere kritiserer Catch serverne, vel Catch har nesten INGEN oppegAende admins for Qyeblikket fordi det ikke har blitt satt opp noe infastruktur for det, men dette jobbes med akkurat nA !

NivAet pA catch serverne vil nok Qke, personlig sA er ikke jeg noe dArlig spiller, og det tror jeg ingen av adminene for Catch er, de fleste er med i BF2 klanen til Catch eller andre gode klaner som TLL og CN, og dere som spiller pA catch serverne, er vel heller ikke sA dArlige ? Qving gjQr mester !

Det jobbes med A fA admins igang, det krever litt tid A sette opp, men skal nok vaere igang ilQpet og etter helgen, men ikke 100% !

nAr det gjelder kick ban hendelsen, sA er nok dette noe som er automatisk fra server siden, og jeg kan ikke garantere at den vil endres, fordi det er ikke det jeg administrer.

hAper at dere vil komme og spille sammen med oss pA catch :thumbup:

Mvh. Admin for Catch, [TLL]Lt.Knut

Skrevet

nokså irriterende når du skal fly så spawner en fyr rett foran deg, du prøver å bremse i all fortvilelse men nei, du får teamkills, litt senere taxer du rolig ut av hangaren slik at du ikke skal kjøre over noen, men da kommer en fyr kjørende i en jeep rett over rullebanen selv om han ser deg, du greie ikke å bremse og dreper han og seff. en passasjer som sitter på, 2 til teamkills.

Dermed blir du kicket :ermm:

Er dette rettferdig?

Skrevet

får bare folde hendene og håpe på at noe blir gjort.. Jeg knerta hele laget mitt med en airstrike (15\16 stk) og alle rakk å ta punish før jeg fikk sukk fra meg.. assa.. håper det kommer noen seriøse servere der folk har lyst til å spille skikkelig, ikke bare ta punish tk og mytteri mot kommandøren hele jævla tiden.. en server med 16+ aldersgrense kanskje...

Skrevet (endret)

Lurer på hvordan folk fra utlandet eller nordmenn utaler markaren.. :hmm:

Punish er mongo!.. Blir så jevla forbanna på de som punisher meg!

Det skulle blitt fjerna!

Endret av Markaren
Skrevet

43 gull er ikke nødvendigvis tegn på godt teamwork... sier ikke at du ikke spiller godt på lag, men det er maange der ute jeg har sett som ikke forstår konseptet som ender opp som top 1-3 hver gang iallefall...

Skrevet
43 gull er ikke nødvendigvis tegn på godt teamwork... sier ikke at du ikke spiller godt på lag, men det er maange der ute jeg har sett som ikke forstår konseptet som ender opp som top 1-3 hver gang iallefall...

Men ja, jeg er av de som VIRKLIG bryr meg om teamwork!

Skrevet

Jobber i Catch du også, Lucas? Er bare 11 år, jobbet der i 3 dager (avd.Maridalsveien) i forbindelse med Elevenes Valg-greier...må si meg enig i det med urettferdige teamkills, men har faktisk ikke hatt så mye trøbbel på Catchgamer

Verste tilfellet må ha vært da jeg sitter i en tank og bevokter et kryss, så setter en eller annen seg i en jeep og kjører rett på meg.....sier at jeg burde rygget ut av veien :hrm: Får revansj da han prøver seg på det samme, denne gangen rygger jeg, fyren kræsjer rett inn i en APC :thumbup:

Skrevet
Det er ikke bare på catchgamer at dette skjer!

Jeg ble kicket (midlertidig) fra en server. Beskjeden jeg fikk var "You have been kicked by admin for teamkilling" eller noe sånn.

Eh, okay?

1. Jeg hadde ikke drept noen temmates den runden

2. Friendly Fire var AV, så jeg kunne umulig klare å drepe noen teammates!

Får du denne beskjeden uten at du har tk'a, er det fordi serveren har autokick på ping over en viss verdi. Kommer gjennomsnittet på 3 pingverdier på deg målt over 5 min e.l. over denne limiten, vil du autokickes. F.eks. har bf.no's servere denne på 75 for å filtrere bort utlendinger. Problemet er bare at jeg nesten alltid har mer en 75, typisk 80-90, og blir alltid autokicka.

Skrevet

Hadde en morsom historie fra en catchserver. En på mitt team snur seg brått og skyter meg etter at "vi" hadde gjemt oss fra en T80 i et lite rom i over 10sek iallefall. Jeg blir selvfølgelig sjokkert og måper over dumskapen. I samme øyeblikk som jeg straffer han for TK så bruker han sjokkterapi på meg så jeg kommer ilivet igjen. Etter 2 sek så klikker han bananas og sier "you f***, i healed you" Merkelige folk. Jeg er tydeligvis idiot forde han er sadist..

Skrevet

Jeg har spilt èn gang på en catchgamer server, og det ble kortvarig. Fullt av idioter som springer målløst rundt (en god del snipere der, var det), og uhorvelig mye lag. Nei, takke meg til broadpark og battlefield.no.

Skrevet

Ja helt enige med dere!

jeg skulle fly et blackhawk fra et hangardskip, hadde kanskje fløyet det en gang før.. så

er det noen som trenger et lift fra hangardskipet så jeg flyr tilbake, landingen blir ikke helt perfekt så kommer det en snål kommentar fra han fyrn jeg skal hente " jævla noob, du kan ikke fly" eller no sånn.. så sier jeg til han "hold kjeften din" og dette trigga han så mye at han hopper inn i rotorbladene og punisher meg for TK..

fatter ikke folk som ikke skjønner at det tar tid før man kan fly et helikopter, fly også tyr til så uprofesjonelle metoder!

det gjør meg forbannet ass

Skrevet
Ja helt enige med dere!

jeg skulle fly et blackhawk fra et hangardskip, hadde kanskje fløyet det en gang før.. så

er det noen som trenger et lift fra hangardskipet så jeg flyr tilbake, landingen blir ikke helt perfekt så kommer det en snål kommentar fra han fyrn jeg skal hente " jævla noob, du kan ikke fly" eller no sånn.. så sier jeg til han "hold kjeften din" og dette trigga han så mye at han hopper inn i rotorbladene og punisher meg for TK..

fatter ikke folk som ikke skjønner at det tar tid før man kan fly et helikopter, fly også tyr til så uprofesjonelle metoder!

det gjør meg forbannet ass

Enig med deg der. Flyr helikopter hele tida men er ikke flink i det hele tatt. Så hver gang jeg blir drept i et helikopter så sier di "Synd for deg, du var idiot nok til å fly rett inn i fella" og hvis det er medpassasjerer ombord så erstatter de "Synd for deg" med et veldig enkelt "noob"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...