Gå til innhold

RIS Server Installasjon


Anbefalte innlegg

Hei jeg holder på med RIS server installasjon på jobb og har satt meg litt fast.

 

Har gjordt alt som står på denne siden:

http://channels.lockergnome.com/it/archive...lling_ris.phtml

 

Det jeg lurte på var om det var mulig å lage et image av en maskin med alle programmer som skal være installert og legge dette på serveren?

Hvordan gjør jeg det i så fall?

 

En annen ting er hvordan jeg skal få autorisert serveren i nettverket som RIS server slik at den kan brukes?

 

All respons er velkommen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg holder på med RIS server installasjon på jobb og har satt meg litt fast.

 

Har gjordt alt som står på denne siden:

http://channels.lockergnome.com/it/archive...lling_ris.phtml

 

Det jeg lurte på var om det var mulig å lage et image av en maskin med alle programmer som skal være installert og legge dette på serveren?

Hvordan gjør jeg det i så fall?

 

En annen ting er hvordan jeg skal få autorisert serveren i nettverket som RIS server slik at den kan brukes?

 

All respons er velkommen ;)

RIS er vel en type unattended installasjon. Det du leter etter (Image) er programvare som f eks Symantec Ghost, som kan brukes til å kjøre ut image til en rekke identiske maskiner.

Lenke til kommentar

Ein kan vel og setje opp ei maskin sånn som ein vil ha den, med program, drivarar, og anna, og deretter køyre riprep (\\servarnamn\REMINST\Admin\i386\riprep.exe). Då lagar du eit image av maskina, som du deretter kan rulle ut på andre maskiner med identisk HAL. Reknar med du då kan modifisere det imaget (innstillingar på det) ved hjelp av forskjellige SIF'ar (opne fila ..\imagenamn\i386\templates\riprep.sif i notepad).

 

Du finn forskjellig informasjon på desse adressene:

Bink.nu-forumet: RIS

msfn unattended XP cd

msfn unattended .sif-reference

Windows XP SP2 Deployment Tools (Nyttig sak for å lære om og lage .sif-filer..)

Trevor's RIS notes (Veldig mykje interessant. Har brukt denne ein del sjølv.)

Løysing på problemet med Intel Pro/100 VE -nettverkskorta (I tilfelle du har sånne kort i miljøet ditt..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Microsoft har ei ganske grei oppskrift her på hvordan du innstalerer og starter RIS services på Windows 2003 server. Når du lager image av den norske versjonen av XP, må du redigere ei fil som jeg ikke husker navnet på nå, men den ligger i samme mappen som det RIS imaget du lager.

Lenke til kommentar

Jepp.

RIS er kjempe, når ein får utnytte dets fulle potensiale.

Eg sitter på ein jobb der eg skal reinstallere rundt 220 maskiner. Har ikkje tilgang på Ghost, så eg er veldig glad at ein har dei moglegheitene ein har med RIS..

 

220 maskiner, der det er minst åtte ulike maskintypar, og ulike drivarar.

Sidan eg har ingen erfaring med RIS så må eg berre prøve og feile, men syns det går tålig bra. Ganske enkelt å lære.

Forhåpentlegvis har eg fått lagt inn alle drivarane til dei ulike maskinene i eit image, so eg slepp å springe rundt å installere dei i etterkant. Lenge leve PnP!

Har i tillegg laga ei custom .osc-fil som lar meg namngje maskinene på ein lettvindt måte. :)

 

edit:

Juhu. Joachim Nilsen på radio'n.. :D

Endret av nmedaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...