Gå til innhold

Nyttige ressurser for WoW-spillere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er Scrolling Combat Text oppdatert også, og med svært utvidet funksjonalitet.

Ser at mange stadig lurer på hvor man får tak i addons. Se første post i denne tråden!

-KJ

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og denne diskusjonen kan du fortsette i en helt annen tråd. Ikke gå OT i denne. Skal gjerne være med og diskutere, jeg.

-KJ

Skrevet

Har du en mod som viser for eksempel "Shaman begins to cast healing wave" midt på skjærmen istedet for I combat loggen? Jeg har sett det I WoW-filmer så jeg vet at de finnes, men gud vet hva den heter =S

Skrevet
Har du en mod som viser for eksempel "Shaman begins to cast healing wave" midt på skjærmen istedet for I combat loggen? Jeg har sett det I WoW-filmer så jeg vet at de finnes, men gud vet hva den heter =S

Har du kikket på SCT? Meget mulig at du kan sette opp denne til å vise slike ting. Hvis ikke vet jeg ærlig talt ikke. Aldri sett det selv.

-KJ

Skrevet (endret)

Hva mener du? SCT er ikke der, eller at den ikke viser det du ønsker? Husk på at du kan stille inn SCT til å vise masse som ikke er standard. (/sct på kommandolinje...)

-KJ

Endret av jevel
Skrevet

Jeg får opp en del events på SCT selv. Bl.a. når lightning shield er oppbrukt etc. Men jeg finner ikke noen mulighet til å få opp at det kastes spells, det stemmer.

Har du en link til en film der det du prøver på å få til skjer?

-KJ

Skrevet

Legger til en egen seksjon med nyttige tips og triks. Post dine beste triks her, og jeg vil oppdatere fortløpende.

-KJ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...