_Adler_ Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hei! Er på jakt etter et program som kan adde en stor mengde med smileyer i MSN Messenger (7.0.0813). Har klart å finne et program som heter MSN Emoticons Adder, men det er infisert av et virus: en variant av Win32/Adware.180Solutions. Flere som har det problemet, så det er ikke bare Nod32 som er overivrig Skal jeg kasnkje bare ignorere det? Noen som vet om flere programmer som gjør dette?
toak Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Tviler på det er noe virus, sikkert bare Spyware som du kan fjerne med Microsoft Antispyware etterpå.
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Tror ikke folk blir glade for at du SPIMMER samtalene i MSN. Det er bare irriterendes. Like irriternedes som folk som har installert MSN A-Patch og kan nudge så mye dei vil. Jeg kan gjøre det, men gjør det veeeeldig skjeldent.
_Adler_ Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 (endret) Tror ikke folk blir glade for at du SPIMMER samtalene i MSN. Det er bare irriterendes. Like irriternedes som folk som har installert MSN A-Patch og kan nudge så mye dei vil. Jeg kan gjøre det, men gjør det veeeeldig skjeldent. Det er ganske irrelevant i denne sammenhengen! Kan være morsomt å bruke smileyer, men det blir veldig tungvint å adde en og en, så jeg er på jakt etter et program som gjør dette. Om jeg spør om dette er det jo ikke fordi jeg vil spamme (spimme ) samtaler! *Hold deg til topic* Endret 6. juli 2005 av _Adler_
_Adler_ Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Skrevet 21. juli 2005 Ingen som vet om det finnes flere slike programmer?
miCro Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg fant et program som heter MSN Emoticons Installer, mulig det er fritt for spyware? Har imidlertid ingen erfaring med programmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå