Gå til innhold

MSN Messenger: Adde mange smileyer samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er på jakt etter et program som kan adde en stor mengde med smileyer i MSN Messenger (7.0.0813). Har klart å finne et program som heter MSN Emoticons Adder, men det er infisert av et virus: en variant av Win32/Adware.180Solutions. Flere som har det problemet, så det er ikke bare Nod32 som er overivrig :) Skal jeg kasnkje bare ignorere det?

Noen som vet om flere programmer som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på det er noe virus, sikkert bare Spyware som du kan fjerne med Microsoft Antispyware etterpå.

Skrevet

Tror ikke folk blir glade for at du SPIMMER samtalene i MSN. Det er bare irriterendes. Like irriternedes som folk som har installert MSN A-Patch og kan nudge så mye dei vil. Jeg kan gjøre det, men gjør det veeeeldig skjeldent.

Skrevet (endret)
Tror ikke folk blir glade for at du SPIMMER samtalene i MSN. Det er bare irriterendes. Like irriternedes som folk som har installert MSN A-Patch og kan nudge så mye dei vil. Jeg kan gjøre det, men gjør det veeeeldig skjeldent.

Det er ganske irrelevant i denne sammenhengen! Kan være morsomt å bruke smileyer, men det blir veldig tungvint å adde en og en, så jeg er på jakt etter et program som gjør dette. Om jeg spør om dette er det jo ikke fordi jeg vil spamme (spimme :roll: ) samtaler! :nei:

*Hold deg til topic*

Endret av _Adler_
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...