Ickz Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg er en dwarf hunter på burning blade og har endelig kommet til det store valget mellom weapon eller armorsmith. Hva vil dere si er "best" for meg som hunter og hva tjener jeg mest penger på alliance siden av burning blade? trenger hjelp her :S
hallyboy Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Vil nok si at du tjener bedre penger som Weaponsmith, siden mange av armorsmith recipes er veldig skjeldene. Her er noe av hva du kan lage som armorsmith og Weaponsmith som du kan bruke selv til huntern din: Armorsmith: - Invulnerable Mail - Helm of Grief Weaponsmith: -Arcanite Reaper -Dawns Edge Dawns Edge er i alle fall digg å dual wielde som hunter. 2% Critchance skader ikke
Ickz Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Skrevet 7. juli 2005 takker, da velger jeg weaponsmith (orker ikke vente lenger nå).
DezTruckTor Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 takker, da velger jeg weaponsmith (orker ikke vente lenger nå). Jeg gjorde det samme. Litt penger å tjene der, spesielt på phantom blade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå