klilleng Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 hvor skaffer jeg whirlwind axe? På lvl 30 får du en quest som heter The Islander. Sluttpremien er en Whirlwind axe. Sjekk på www.thottbot.com for nærmere instrukser.
likferd Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 "The islander" questen er for å få berserker stance, og etter du har gjort den får du en quest for å finne han som gir Cyclonian questen. Følg elva nordover fra Tarren Mill, så finner du han ved noen ruiner.
M@R7!N Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Btw, gjør det tidligst mulig Jeg soloa det på 36 (ikke cyclonian tho ;P ), hadde et brukbart våpen så det hastet ikke.
Xanitra Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 så hvor finner jeg denne questen=? som starter hele makkverket?
klilleng Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 "The islander" questen er for å få berserker stance, og etter du har gjort den får du en quest for å finne han som gir Cyclonian questen. Følg elva nordover fra Tarren Mill, så finner du han ved noen ruiner. Jaa, stemmer jo det, menta at questchain'en startet med The Islander. Få hjelp av en high lvl, og du har et kongevåpen på lvl 30ish.
klilleng Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 så hvor finner jeg denne questen=? som starter hele makkverket? Prøv et søk på thottbot.com
zypher_ut Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 så hvor finner jeg denne questen=? som starter hele makkverket? I nærheten av hoved-warrior-trainern (dvs i en av de store byene) vil jeg tro. Jeg fikk min ved warrior trainern i Orgrimmar (er Orc). Er nå lvl 30, og skal få hjelp til å gjøre questen. Blir morro å ha den øksa på lvl 30 hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå