Gå til innhold

Skuddene i CS er firkantet :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noe jeg kan gjøre med grafikken i CS ? Når jeg skyter på en vegg langt i fra så blir skuddene firkantet :S Noe jeg kan gjøre ? Kom med alle svar dere kan gi! Men ikke det samme svart som de andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. Er det noe jeg kan gjøre med grafikken i CS ? Når jeg skyter på en vegg langt i fra så blir skuddene firkantet :S Noe jeg kan gjøre ? Kom med alle svar dere kan gi! Men ikke det samme svart som de andre!

Skuddene firkantet?

Bare bra det er det ikke det da, skuddene blir da større. :p

(Nei det er sikkert ikke det)

Har du prøvd og sette grafikken på OpenGL?

Velkommen til forumet foresten! :thumbup:

Skrevet

Ja. Jeg er ikke dum heller da. Har prøvd og ta av V-sync og men det nyttet ikke. Men det er jo ikke til grafikken heller.. Jo takk for det..

Skrevet
Ja. Jeg er ikke dum heller da. Har prøvd og ta av V-sync og men det nyttet ikke. Men det er jo ikke til grafikken heller.. Jo takk for det..

Da får du fine svar av noen andre, for jeg er ikke så veldig god til sånn ting... :blush:

Enseste jeg kan er egentlig og spille og sånt! :D

Skrevet
Hva mener du at skuddene blir firkantet?

Blir kulen firkantet, eller skuddet i veggen?

Les skikkelig så ser du at det står at det er i veggen det blir firkantet...

Skrevet

Okey, jeg skal det når jeg kommer hjem. Men jeg har et skjermkort også. Nå bruker jeg skjermkortet i hovedkortet mitt. Men når jeg setter i skjermkorte i hovedkorte mitt så blir det bare svart. Det virker bare av og til :( Noen som vet problemet

Skrevet
Okey, jeg skal det når jeg kommer hjem. Men jeg har et skjermkort også. Nå bruker jeg skjermkortet i hovedkortet mitt. Men når jeg setter i skjermkorte i hovedkorte mitt så blir det bare svart. Det virker bare av og til :( Noen som vet problemet

:ermm:

Du har et skjermkort? Hvilket skjermkort? Bruker du ikke skjermkort til vanlig? :hmm:

Skrevet
Du har et skjermkort? Hvilket skjermkort? Bruker du ikke skjermkort til vanlig? :hmm:

Bruker sikkert Integrert..

Men tror ikke de fleste integrerte skjermkortene fikser OpenGL...

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Ja... En ting til.. Det lagger noe sinnsykt når jeg spiller i 32bit.. Skuddene blir bare firkantet i 32bit, ikke 16bit :S

post-176-1124114427_thumb.jpg

Endret av EnReeZ
Skrevet

Jeg har laget dette innlegget og svarer nå.. Pc'n hans lagger noe sinnssykt med det skjermkortet.. Noen som kan si hvordan jeg kan fikse skjermkortet?

Det blir ofte helt svart når PC'n starter og ingenting kan vises.. Men av og til virker det :( Noen som vet hva problemet kan være ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...