Cid Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Når jeg kjører bitcomet blir alt av nettrafikk ulidelig tregt, selv om jeg har igjen mye båndbredde, er dette vanlig, og er det noe å gjøre med det? Jeg får for tiden rundt 15-20Kb/s in og har begrenset til 10Kb/s ut, på en 1024/256 linje, så det skal være masse ledig båndbredde...
Elendil Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Det kan godt vera ein port spm ikkje er opna. Men kjem jo ann på kva uploadhastighet seeds/peers har...
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Jeg sliter med det samma. Og kan noen Forklare hvordan jeg opner porter?
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Trodde du viste det jeg da men ^^ Siden du "trodde" det.
Goophy Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Problemet er nok at det er få seedere, eller mange seedere med dårlig linje og mange leechere.
Adversary Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Bruker BitComet veldig ofte, ligger på 20-30 i fart hele tiden på alle downloads, uansett om jeg har 233seeders.
Cid Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Skrevet 6. juli 2005 Problemet mitt er at selv om bitcomet ikke bruker mye av linjen, så virker heller ikke IE og Outlook, 404, og treg lasting....
RattleBattle Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Sjekket ut-trafikken på bitcomet? Med ADSL så vil du få tregere nedlastning dersom man tyner maks-hastigheten ut.
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Min hastighet ligger ALLTID på godt under 10 kbit/sek . Jeg har heller ikke ADSL, får gjennom kabeltv-selskapet. Dessuten begrenser jeg hverken opp, eller nedlinja. Linja mi er på 3000/3000, så det burde holde. Hvordan åpner jeg den porten?
jabe Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Gå inn på innstillinger og forsøk diverse lytteporter. Min hastighet ligger normalt på ca. 250 kbits, men dette varierer. Bor i Malmø og hastigheten på min linje er teoretisk 10 mbits, HaHa noe annet enn usle Telenor! Leve nettets anarki!
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Gå inn på innstillinger og forsøk diverse lytteporter. Min hastighet ligger normalt på ca. 250 kbits, men dette varierer. Bor i Malmø og hastigheten på min linje er teoretisk 10 mbits, HaHa noe annet enn usle Telenor!Leve nettets anarki! Er det ikke evig med porter å prøve på, da? Må jeg ikke åpne noen også?
jabe Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Nei, det er ikke evige porter. Forsøk deg frem, noen lytteporter gir høyere hastighet. Forresten anbefaler jeg å bruke PeerGuardian og XP-antispy i tillegg til brannmur. Kjedelig om Onkel kommer på besøk.
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Nei, det er ikke evige porter. Forsøk deg frem, noen lytteporter gir høyere hastighet.Forresten anbefaler jeg å bruke PeerGuardian og XP-antispy i tillegg til brannmur. Kjedelig om Onkel kommer på besøk. Hva er det dei gjør? Mener du min kjære onkel Politi? Bruker: SB - S & D AdAware 6 Pro AVG Sygate Personal Firewall (snart oppgradert til proutgaven). Det er kanskje ikke samma type program dei du nevnte?
jabe Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Anbefaler på det sterkeste å bruke PeerGuardian2, har blokkert utrolig mange inntrenginger som bl.a. ZoneAlarm ikke har tatt.
Goscinny Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Anbefaler på det sterkeste å bruke PeerGuardian2, har blokkert utrolig mange inntrenginger som bl.a. ZoneAlarm ikke har tatt. Ok, skal se på det i morra. Legger meg nå, men takk for tipset!
Goscinny Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Prøv å åpne portene 6881 til 6999 på ruteren Hvordan?
Jankee Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Dei fleste routere har eit webgrensesnitt ein kan koble seg til via ein nettlesar. Kva system som passer/ er levert kejm litt ann på kva nettleverandør og merke på routeren/modemet ein har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå