Gå til innhold

Treg linje med BitComet.

Cid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjører bitcomet blir alt av nettrafikk ulidelig tregt, selv om jeg har igjen mye båndbredde, er dette vanlig, og er det noe å gjøre med det?

Jeg får for tiden rundt 15-20Kb/s in og har begrenset til 10Kb/s ut, på en 1024/256 linje, så det skal være masse ledig båndbredde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet mitt er at selv om bitcomet ikke bruker mye av linjen, så virker heller ikke IE og Outlook, 404, og treg lasting....

Skrevet

Min hastighet ligger ALLTID på godt under 10 kbit/sek :no:. Jeg har heller ikke ADSL, får gjennom kabeltv-selskapet. Dessuten begrenser jeg hverken opp, eller nedlinja. Linja mi er på 3000/3000, så det burde holde.

Hvordan åpner jeg den porten?

Skrevet

Gå inn på innstillinger og forsøk diverse lytteporter. Min hastighet ligger normalt på ca. 250 kbits, men dette varierer. Bor i Malmø og hastigheten på min linje er teoretisk 10 mbits, HaHa noe annet enn usle Telenor!

Leve nettets anarki!

Skrevet
Gå inn på innstillinger og forsøk diverse lytteporter. Min hastighet ligger normalt på ca. 250 kbits, men dette varierer. Bor i Malmø og hastigheten på min linje er teoretisk 10 mbits, HaHa noe annet enn usle Telenor!

Leve nettets anarki!

Er det ikke evig med porter å prøve på, da? Må jeg ikke åpne noen også?

Skrevet

Nei, det er ikke evige porter. Forsøk deg frem, noen lytteporter gir høyere hastighet.

Forresten anbefaler jeg å bruke PeerGuardian og XP-antispy i tillegg til brannmur. Kjedelig om Onkel kommer på besøk.

Skrevet
Nei, det er ikke evige porter. Forsøk deg frem, noen lytteporter gir høyere hastighet.

Forresten anbefaler jeg å bruke PeerGuardian og XP-antispy i tillegg til brannmur. Kjedelig om Onkel kommer på besøk.

Hva er det dei gjør? Mener du min kjære onkel Politi?

Bruker:

SB - S & D

AdAware 6 Pro

AVG

Sygate Personal Firewall (snart oppgradert til proutgaven).

Det er kanskje ikke samma type program dei du nevnte?

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste å bruke PeerGuardian2, har blokkert utrolig mange inntrenginger som bl.a. ZoneAlarm ikke har tatt.

Skrevet
Anbefaler på det sterkeste å bruke PeerGuardian2, har blokkert utrolig mange inntrenginger som bl.a. ZoneAlarm ikke har tatt.

Ok, skal se på det i morra. Legger meg nå, men takk for tipset! :thumbup::yes:

Skrevet

Dei fleste routere har eit webgrensesnitt ein kan koble seg til via ein nettlesar.

Kva system som passer/ er levert kejm litt ann på kva nettleverandør og merke på routeren/modemet ein har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...