ArchW Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Hei Trenger ett webhotell som tilbyr PHP og SQL og diverse andre script språk til en billig penge. Skulle helst også hatt mulighet til shell konto knyttet til domenet med ett par prosesser som jeg kunne kjørt ett par irc botter fra og brukt domene navnet som Vhost. Takker for svar!
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 Hostean! De er veldig billlige å du får mye med!
kristoffer99 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Prøv deg på azzurri.no Brukt dem en god stund nå.. svært fornøyd. Fornuftige priser og gode servere.
hanspetter Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Anbefaler BK Media. De er billige, men ikke billigst i Norge, men poenget er at de ekstremt stabile og har sinnsykt bra support! Hostean hadde en mailserver nede i 65 timer før helgen... så dem ville jeg holdt meg godt unna..
ProvoCado Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Anbefaler deg å sjekke ut Domeneshop og Subsys. Jeg ville ikke ha valgt domeneshop. De har lave priser etter norske forhold, men er alt for snever med hensyn til andre teknologier enn apache, php og mysql. Et meget godt alernativ til webhotel er å gå utenfor norges grenser. www.b-one.dk er et dansk selskap som støtter flere kjente domeneområder. Prisen er meget hyggelig lesning (ihvertfal sammenlignet med Domeneshop), og i tillegg støtter de mye mer enn det Domeneshop har til hensikt å gjøre de neste 10 ledernes tid... ProvoCado -- If you want a problem solved, put it in the global archive...
pannelars Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 mywebhost.no er veldig bra og billige! bruker dem selv og er veldig fornøyd.
pannelars Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 mywebhost.no er veldig bra og billige! bruker dem selv og er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå