Breiker Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Heisann folkens. sitter nå og prøver å oppdatere FW på min k750i som de fleste skjønte da de leste topic. Jeg har kommet så lagt at Sony Ericssons oppdateringstjeneste 1.47 har startet og det kommer et popup vindu der det står: punkt 1. *Remove the phone from the USB-cable and turn it off and wait for 20 seconds for the phone to be completely shutdown. punkt 2. After that Hold down the 'c' key on your phone and connect the phone to your usb cable Punkt 3. The update should start within 15 seconds. Do NOT remove the device or interrupt the update in any way during the update. kommer til punkt 2. gjør det som skal gjøres men ingen ting skjer. Eneste som skjer er under punkt 1 da kommer den "usikker frakobling av medie"boksen opp. og når jeg holder inn c og setter inn kabelen så starter telefonen igjen av seg selv og det popper opp på pcn at den har funnet et nytt element: USB Flash device NOen som kan guide meg litt hvordan jeg skal gjøre dette? Mvh Marius
genser Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Flyttes til Programvare, spill og OS-seksjonen som er riktig sted for snakk om firmware.
Crazysteps Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Om du hadde tatt deg to sekunder til å lete opp denne tråden her så hadde du skjønt at du var på god vei, men hadde glemt å laste ned USB flash driverne før du startet oppdateringen. Når programmet spør deg om disse leder du veien til den mappen du kan laste ned fra tråden jeg linket deg til. Da går alt som smurt fot i varm hose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå